نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مرداد 1394 - 16:10   |   کد مطلب: 15998
امام جمعه موقت ملایر گفت: اگر قرار باشد در مذاکرات چیزی از دست بدهیم و مذاکرات فراتر از خطوط قرمز نظام باشداین مذاکرات به نفع جامعه اسلامی نیست.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‎ها، امام جمعه موقت ملایردر خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 اظهار داشت:  اگر قرار باشد در مذاکرات چیزی از دست بدهیم و مذاکرات فراتر از خطوط قرمز نظام باشداین مذاکرات به نفع جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران و روابط پر فراز و نشیب ایران با فرانسه بیان کرد: فابیوس دارای سابقه بدی بوده و امیدواریم که این سفر به نفع و سود مردم ایران باشد.

وی امنیت ایران را در خاورمیانه ثمره ایستادگی مردم دانست و بیان کرد: اکثر کشورهای خاورمیانه در حال حاضر امنیت کم بوده و این کشورها در حال جنگ هستند اما ایران اسلامی به ثمره ایستادگی مردم امنترین کشور خاورمیانه است.

فاضلیان با اشاره به پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تهران بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران از سال 58 به دستور امام خمینی(ره) برگزار و یک نماز جمعه به بیش از هفتصد نماز جمعه رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ملایر از سال 59 بیان کرد: اکنون در چهار نقطه از ملایر نماز جمعه برگزار شده که به زودی در جوکار هم نماز جمعه برگزار خواهد شد.

فاضلیان با اشاره به 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایران بیان کرد: به دستور امام خمینی(ره) این سورا برای مدیریت 14 برنامه مهم فرهنگی کشور تشکیل شد.

وی با اشاره به تفاوت در انسان ها بیان کرد: انسان ها هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ اخلاقی و باطنی با هم متفاوت هستند.

فاضلیان افزود: تفاوت در ظاهر به خود فرد بستگی نداشته و خدادادی است اما اخلاق انسان ها در اختیار خودشان است و انسان ها می توانند اخلاق خود را انتخاب کنند.

وی با ذکر آیات و روایاتی بالاتریت درجه سعادت را تقوا دانست و بیان کرد: خدا در قرآن می فرماید که با تمام توان به دنبال کسب تقوا باشید.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار