نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مرداد 1394 - 10:06   |   کد مطلب: 15996
مدیرکل راه شهرسازی استان همدان گفت: سه میلیارد تومان پرداختی به شهرداری ملایر جهت محوطه‌سازی مسکن مهر تعیین تکلیف شود.

به گزارش ملایری‌ها،  یکی از مسائل و مشکلات مطرح‌شده در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر تعیین تکلیف سه میلیارد تومان پرداختی به شهرداری ملایر توسط راه و شهرسازی استان بود.

مدیرکل راه  شهرسازی استان همدان در این جلسه با اشاره به تفاهم‌نامه بسته‌شده بین شهرداری اسبق ملایر و اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه مابین راه و شهرسازی و شهرداری سابق ملایر سه میلیارد تومان پول برای محوطه‌سازی  در مسکن مهر ملایر پرداخت‌شده است.

محمد رودباریان با تأکید بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پول پرداختی به شهرداری ملایر گفت: پول پرداختی به شهرداری ملایر تعیین تکلیف شود که اگر شهرداری بیشتر خرج کرده است راه  و شهرسازی پرداخت کند و اگر کمتر هزینه کرده در مسکن مهر کار انجام دهد.

بخشدار مرکزی ملایر هم در این جلسه بیان کرد: سه میلیارد تومان اعتبار داده‌شده درست هزینه نشده است و این پول هر چه سریع‌تر تعیین باید تکلیف شود.

حسین فارسی گفت: این قضیه باید روشن شود و تا بتوان هر چه سریع‌تر مشکلات مسکن مهر ملایر را برطرف نمود.

در پایان این جلسه قرار شد برای بررسی وضعیت سه میلیارد تومان پرداختی به شهرداری ملایر یک نماینده از شهرداری ملایر، یک نماینده از فرمانداری ملایر، یک نماینده از اداره کل راه و شهرسازی و نماینده دفتر فنی وضعیت پول پرداختی را بررسی و نتیجه را اعلام نمایند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار