نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مرداد 1394 - 9:11   |   کد مطلب: 15993
شرکت ارتباطات زیرساخت به درخواست شرکت مخابرات ایران پاسخ مثبت داد و محدودیت ارایه خدمات ارتباطی را به تعویق انداخت.

به گزارش  ملایری‌ها به نقل از ایرنا، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد، به دنبال بی توجهی شرکت مخابرات ایران به تعیین تکلیف بدهی های خود و اصرار به تضییع حقوق عمومی به رغم هشدارهای پیاپی شرکت ارتباطات زیرساخت، از بامداد روز جمعه 9 مرداد، مکالمات بین الملل شرکت مخابرات ایران در برخی استان های کشور قطع خواهد شد.

در پی انتشار اطلاعیه شرکت مخابرات ایران مبنی بر محدویت ارایه خدمات در حوزه مکالمات بین الملل و سرویس های اینترنتی شرکت مخابرات ایران در 11 استان کشور و پیگیری مکرر شرکت های مخابراتی استانی و نیز پیشنهاد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارایه طرح تازه ای برای پرداخت بدهی ها، اعلام می نماید که این شرکت به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز تلاش حداکثری برای جلوگیری از قطع ارتباط مشترکان با مهلت دوباره برای بررسی پیشنهادهای تازه مخابرات ایران موافقت نمود.

شرکت ارتباطات زیرساخت، امیدوار است که شرکت مخابرات ایران بتواند با پاسخگویی مناسب به تعهدات خود مانع از اقداماتی از این دست شود.

این شرکت پیشتر اعلام کرده بود در مرحله اول 9 استان خراسان رضوی، هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، کردستان، فارس، گلستان و کرمانشاه مشمول این محدودیت خواهند شد.

علاوه بر سرویس مکالمات بین الملل، خدمات اینترنتی شرکت مخابرات ایران در 9 استان نیز با 48ساعت تاخیر از بامداد روز یکشنبه 11 مرداد با محدودیت مواجه خواهد شد این تاخیر با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در فرآیند انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری صورت گرفته است.

استان های مشمول این محدودیت نیز عبارتند از بوشهر، خوزستان ، خراسان رضوی، هرمزگان ، ایلام ، کردستان ، فارس ، کرمان و گیلان.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار