نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مرداد 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 15971
نماینده ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
برخی از محدودیت‌ها در متن برجام الی‌الابد است
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: یکی از نقدهای مهم بر برجام امتیازاتی است که ما داده‌ایم و برخی از تعلیق‌ها و محدودیت‌ها الی‌الابد، برخی 25 سال، بعضی‌ها 15، 10 و 5 سال است که باعث نقد فراوان شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره توافق اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری گفتند مذاکره یعنی دادوستد و در این مذاکره ایران با دادن امتیازهایی، امتیازهایی هم  گرفته است.

علی نعمت چهاردولی با اشاره به اینکه باید در دادوستد تعادل برقرار باشد بیان کرد: پذیرفتن و به رسمیت شناختن داشتن انرژی هسته‌ای توسط شش قدرت بزرگ دنیا اولین مسئله در این توافق هسته‌ای است.

وی نکته مثبت این مذاکرات نیز لغو تحریم‌ها  دانست و بیان کرد: لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از نکات مثبت این مذاکره بوده که باعث رونق فضای اقتصادی خواهد شد.

چهاردولی با اشاره به نقدهای موجود بر برجام عنوان کرد: یکی از نقدهای مهم تناقض‌گویی بین سران  مسئولان آمریکا و متن توافق است که باعث انتقادهای فراوان شده است.

وی گفت: یکی از نقدهای مهم دیگر بر برجام امتیازاتی است که ما داده‌ایم و برخی از تعلیق‌ها و محدودیت‌ها الی‌الابد، برخی 25 سال، بعضی‌ها 15، 10 و 5 سال است که باعث نقد فراوان شده است.

چهاردولی نظارت بر مراکز هسته‌ای را یکی دیگر از انتقادها بر برجام دانست  بیان کرد: بحث نظارت بر مراکز هسته‌ای و نظامی نیز از انتقادهای تند بر این توافق‌نامه است .

وی با اشاره به دستور کار قرار گرفتن رسیدگی بر برجام در مجلس عنوان کرد: متن انگلیسی و متن ترجمه برجام در اختیار همه نمایندگان قرار گرفت و رسیدگی به برجام به‌صورت رسمی در دستور کار مجلس قرار گرفت.

چهاردولی گفت: در بررسی برجام آرمان‌های  نظام در نظر گرفته‌شده تا بتوان بهترین نتیجه‌ای که به صلاح مردم و ملت است تصمیم‌گیری شود.

انتها پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار