نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. مرداد 1394 - 11:49   |   کد مطلب: 15953
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: تصمیم‌گیری درباره برجام یکی از امتحان‌های سخت مجلس بوده و این تصمیم‌گیری یکی از مشکل‌ترین تصمیم‌گیری‌های کل دوران مجلس‌های تاریخ ایران است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره  به توافق هسته‌ای انجام‌شده بین ایران و کشورها 1+5 اظهار داشت: برجام تحویل داده‌شده به مجلس دارای اشکالات زیادی بوده و در ترجمه آن اختلاف‌نظرهای فراوانی وجود دارد.

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به برخی اظهار نظرات مقامات ارشد کشور عنوان کرد: از واکنش‌ها و برخی از اظهار نظرات درباره برجام می‌توان فهمید که این توافقنامه دارای مشکلاتی است.

وی با اشاره به مبانی اصلی انقلاب بیان کرد: سازش با کشورهایی که ما را تحریم و از حقوق خودمان محروم کردند با مبانی و ارکان اصلی انقلاب یعنی استکبارستیز اختلاف دارد.

آریایی‌نژاد گفت: در این توافق ما ازآنچه حقمان بوده برای به دست آوردن امتیازاتی عقب‌نشینی کرده‌ایم و دل به وعده‌هایی نسبی داده‌ایم که دشمن ر این زمینه  سابقه بدی دارد.

 وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور عنوان کرد: ما نباید فکر کنیم که همه مشکلات با این توافق از بین می‌رود.

آریایی‌نژاد حفظ وحدت را مهم‌ترین وظیفه در این برهه  از زمان دانست و بیان کرد: حفظ وحدت در حال حاضر اصلی‌ترین مسئله بوده و با حفظ وحدت باید برجام را نقد کرد.

وی با اشاره به دوری از تفرقه در جامعه بیان کرد: نقص‌های موجود در این توافق را باید همگی و منصفانه نقد کرد و نباید باعث ایجاد تفرقه شد.

آریایی‌نژاد گفت: تصمیم‌گیری درباره برجام یکی از امتحان‌های سخت مجلس بوده و این تصمیم‌گیری  یکی از مشکل‌ترین تصمیم‌گیری‌های کل دوران مجلس‌های تاریخ ایران است.

وی گفت: مجلس در مقابل یک تصمیم‌گیری مهم قرارگرفته و باید به‌موقع بهترین تصمیم را برای این مسئله بگیرد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار