نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مرداد 1394 - 13:24   |   کد مطلب: 15938
معاون سیاسی فرماندار ملایر گفت: در حوزه مقابله با آثار شوم مواد مخدر عملکرد گروه های تاثیر گزار مانند دانشگاه، اساتید، دانشجویان، روحانیون و متدینین که نشان از عدم شناخت کافی در این حوزه را دارد.

به گزارش ملایری‌ها ، معاون سیاسی فرماندار ملایر در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با اشاره به لزوم شناخت آسیب های مواد مخدر برای مدیران و مسئولان اظهار داشت: برخی فکر می کنند که اگر در حوزه مواد مخدر کار کنند شان و جایگاهشان پایین می آید در صورتی که اینگونه نبوده و برای کار در حوزه مواد مخدر باید با آسیب ها و مشکلات  حوزه مواد مخدر آشنا بود.

محمد قاسم عبدلی گفت: تمام ما در حال حاضر در سنگر مبارزه با مواد مخدر هستیم و باید تکلیف را انجام دهیم و برای کار در این حوزه باید شناخت خود در این حوزه هر روز بیشتر کنیم.

وی گفت: در حوزه مواد مخدر باید به یک عزم ملی برسیم و تا هنگامی که از نفوذ مواد مخدر شناخت درست نداشته باشیم نمی توان در این حوزه تصمیم گیری کرد.

عبدلی با اشاره به تغییر رویه استفاده از مواد مخدر گفت: امروز مصرف مواد مخدر مخصوص یک قشر خاص نبوده و اکثر اقشار جامعه گرفتار این معظل شده اند و و فضای مصرف تغییر کرده است.

وی گفت: هر روز که می گذرد تلفات بیشتری در حوزه مواد مخدر در کشور به وجود آمده و هر روز جوانان بیشتری با این پدیده شوم درگیر می شوند.

عبدلی  عملکرد گروهای تاثیر گزار در حوزه مواد مخدر را ضعیف دانست و بیان کرد: در حوزه مقابله مواد مخدر عملکرد گروه های تاثیر گزار مانند دانشگاه، اساتید، دانشجویان، روحانیون و متدینین که نشان از عدم شناخت کافی در این حوزه را دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش نیز در بحث پیشگیری از مواد مخدر در متن کار قرار دارد و بای هر چه بیشتردر این حوزه فعالیت کند چرا که آموزش و پرورش هم با نوجوانان و جوانان و هم خانواده های آنان در ارتباط است.

عبدلی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد تصریح کرد: منافقین در این عملیات تحلیل درستی از رابطه امام امت (ره) و مردم نداشتند و از پیوند امام (ره) و مرم غافل بوند.

وی نقش ولایتپذیری مردم را در عملیات مرصاد بسیار پررنگ دانست و بیان کرد: رزمندگان اسلام پس از پذیرش قطعنامه 598 به تبعیت از رهبری از جبهه ها خارج شدند و با شروع عملیات مرصاد باز هم به تبعیت از امام(ره) در میدان نبرد حاضر شدند.

عبدلی گفت: تا زمانی بین مردم و امام امت پیوند وجود داشته باشد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از نیرنگ و دسیسه های دشمن در امان است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار