نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مرداد 1394 - 9:40   |   کد مطلب: 15923
رئیس ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
برگزاری نماز جمعه در شهر جوکار
رئیس ستاد نماز جمعه ملایر گفت: نماز جمعه در شهرستان ملایر در چهار نقطه ملایر، سامن، ازندریان و اسلام‌آباد برگزارشده و به زوی در شهر جوکار نیز نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری نماز جمعه از سال 1358 اظهار داشت: پس از حکم امام خمینی(ره) در سال 1358 به امامت آیت‌الله طالقانی نماز جمعه در سراسر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات افزود: اولین نماز جمعه ملایر نیز در 21 ماه رمضان سال 1358 به امامت آیت‌الله میرشاهولد در مسجد جامع ملایر برگزار شد و از آن سال تاکنون هر هفته این نماز عبادی سیاسی در ملایر برگزارشده است.

وی با اشاره به ائمه جمعه شهر ملایر عنوان  کرد:مرحوم آیت‌الله میرشاهولد و آیت‌الله سید رضا فاضلیان دو امام‌جمعه شهر ملایر از ابتدای برگزاری این نماز تاکنون بوده‌اند.

بیات افزود: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن فاضلیان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله مقدسیان هم به‌عنوان دو امام‌جمعه موقت شهر ملایر نماز جمعه را امامت می‌کنند.

وی با اشاره به هفته نماز جمعه از دوم تا نهم مردادماه اظهار کرد: پس از برگزاری اولین نماز جمعه تهران در پنجم مرداد سال 58 دوم تا نهم مردادماه را به نام هفته نماز جمعه نام‌گذاری شده است.

بیات با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 770 نقطه کشور بیان کرد: در استان همدان در 24 نقطه و در شهرستان ملایر در چهار نقطه نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه در شهرستان ملایر در چهار نقطه ملایر، سامن، ازندریان و اسلام‌آباد برگزارشده و به زوی در شهر جوکار نیز نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار