نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مرداد 1394 - 17:56   |   کد مطلب: 15922
فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
محفل شبی با شهدای مرصاد با حضور سردار فضلی برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ملایر گفت:محفل شبی با شهدای مرصاد در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ملایر برگزار می‌شود.

مصطفی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری محفل شبی با شهدای مرصاد در ملایر اظهار داشت: محفل شبی با شهدای مرصاد در سالروز عملیات غرورآفرین عملیات مرصاد در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی سردار فضلی در این محفل عنوان کرد: برای سخنرانی  در این محفل سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور دعوت و ایشان در مراسم شبی با شهدای مرصاد سخنرانی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش گردان 151 مسلم ابن عقیل ملایر در عملیات مرصاد بیان کرد: همان‌گونه که سردار محسن رضایی فرمانده وقت سپاه کشور بیان کرده‌اند گردان 151 مسلم ابن عقیل(ع) ملایر نقشی پررنگ و حائز اهمیت داشتند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این محفل عنوان کرد: مراسم شب با شهدای مرصاد روز دوشنبه همزمان با سالروز این عملیات در مسجد ولیعصر(عج) شهرک ولیعصر(عج) ملایر برگزار می‌شود.

رستمی افزود: این مراسم با همکاری سپاه ناحیه ملایر و پایگاه‌های ثارالله(ع) برادران و کوثر خواهران شهرک ولیعصر(عج) ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار