نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مرداد 1394 - 17:01   |   کد مطلب: 15921
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی با نمایش 31 اثر از هنرمندان ملایر در اداره ارشاد ملایر گشایش یافت.

به گزارش  ملایری‌ها، غلامرضا جمالی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ ملایر  در سال جاری اظهار داشت: با گشایش نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی هفتمین نمایشگاه هنرهای تجسمی در ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه 31 از هنرمندان ملایری زهره روحی، کیمیا مراد توفیق و الهام جعفری جوزانی به نمایش گذاشته‌شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر با اشاره به سبک‌های این هنرمندان در این نمایشگاه اظهار کرد: این هنرمندان آثار خود را در سبک رئالیسم و تکنیک‌های رنگ‌روغن، پاستل گچی، مداد رنگ، سیاه‌قلم، گواش، چاپ، آبرنگ و مینیاتور خلق کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری  نمایش" آفتاب از میلان طلوع می‌کند" به کارگردانی مهدی روزبهانی بیان کرد: این نمایش کاری از گروه هنری یاس کبود به مدت 5 روز در مرکز آموزش هنر ملایر به اجرای عمومی درمی‌آید.

جمالی زاده با اشاره به هنرمندان این نمایش بیان کرد: این نمایش به نویسندگی آرش عباسی بوده  فروزان حسینی، سحر ملیحی، علی فرهادی ،بهنام شهبازی، محمود محمودی و رسول بقالی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: در این نمایش روایت زندگی یک خانواده ملایری را در زمان دفاع مقدس به نمایش درمی‌آوریم که پسر آن‌ها به جبهه می‌رود و بقیه اعضای خانواده، مهاجرت غیرقانونی را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار