نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مرداد 1394 - 16:11   |   کد مطلب: 15920
مربی تیم کاراته ملایردر گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
پیروزی تیم ملایر در هفته دوم لیگ کاراته استان همدان
مربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر گفت: در هفته دوم لیگ کارته استان همدان تیم کاراته کانون بسیج ملایر توانست با نتیجه 13 بر یک تیم اسدآبادرا مغلوب کند.

مهدی جانی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به برگزاری دومین هفته از مسابقات لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: هفته دوم مسابقات لیگ کاراته استان همدان در خانه کاراته این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به نتیجه تیم کانون بسیج ملایر در هفته دوم لیگ کاراته استان همدان افزود: هفته دوم این مسابقات تیم ملایر به مصاف تیم اسدآباد رفته و توانست با نتیجه 13 بر 1 این تیم را مغلوب کند.

مربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر گفت: در این مسابقه تمامی ورزشکاران ملایر توانستند رقیبان خود را شکست دهند فقط در وزن منفی 40 کیلوگرم نوجوانان ورزشکار ملایری مغلوب حریف خود شد.

وی با اشاره به کسب یک تساوی در این مسابقه گفت: این مسابقات در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد.

جانی‌خانی با اشاره به نفرات تیم ملایر در این مسابقه عنوان کرد: پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه و امیر مهدی نوری در رده نونهالان، علی‌محمد زندپور، محمدامین احمدی، امیر ملکی و سینا جباری در رده نوجوانان و محمد حیدری، محمد عظیمی، مسعود میرزایی و محمدپارسا روح‌بخش در رده جوانان در این رقابت در بخش کمیته  به مصاف حریفان خود از اسدآباد رفتند.

وی با شاره به ورزشکاران ملایر در بخش کاتا اظهار کرد: امیرحسین سلیمانی، محمدپارسا روح‌بخش و بهمن سایه وند نیز اعضای تیم کاراته کانون ملایر در بخش کاتای  این رقابت بودند.

مربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر گفت: مسابقات لیگ کاراته استان همدان به‌صورت صورت هفتگی در خانه کاراته همدان برگزارشده و تیم ملایر در هفته بعد این رقابت‌ها به مصاف تیم رزن خواهد رفت.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار