نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مرداد 1394 - 15:14   |   کد مطلب: 15917
مهدی زندپور جوان ملایری پس از دوری چندساله از کنکور موفق به کسب رتبه 22 کنکور هنر شد

به گزارش ملایری‌ها، کنکور یکی از مراحل اصلی زندگی درسی هر فرد بوده که پس ز 12 سال تحصیل در مقاطع تحصیلی متفاوت ثمره این تحصیلات خود را کسب می‌کند.

شاید بتوان گفت که آینده خیلی از افراد به کنکور گره‌خورده باشد و کسانی که بتوانند در کنکور نتایج خوبی کسب کنند قدم مهمی برای آینده خود برداشته‌اند.

در دهه گذشته رقابت اصلی در کنکور قبول شدن در دانشگاه‌های دولتی از مهم‌ترین ملاک‌ها بود ولی اکنون دیگر قبولی در دانشگاه‌ها کمی آسان شده است و کسب رتبه‌های برتر و جذب در رشته‌های درجه‌یک از مهم‌ترین آیتم‌های موفقیت در کنکور است.

با اعلام نتایج کنکور همیشه اخبار متعددی از حواشی اعلام این کنکور شنیده می‌شود و افسردگی یکی از موارد شایع پس از کنکور برای کسانی که نتوانسته‌اند موفقیت دلخواه خود را در کنکور کسب کنند همراه است.

اما هستند کسانی که با صرف فعل خواستن و تلاش و کوشش توانسته‌اند بهترین رتبه‌ها را در کنکور کسب کنند و به موفقیت برسد که نمونه آن را می‌توان در کسب رتبه پنج و شش کنکور توسط دو برادر دوقلو در شیرازی عنوان کرد.

گاهی بعضی افراد نیز از کنکور دور شده و مسیری دیگر را برای زندگی خود ادامه می‌دهند و گاهی افراد سال‌ها در کنکور شرکت می‌کنند تا بتوانند رتبه دلخواه خود را کسب کنند.

اما حکایت جوان ملایری متفاوت‌تر از این مسائل است، وی با پایان تحصیلات دوران متوسطه از درس جداشده و اکنون پس از نه سال دوری از درس و کنکور بازهم به میدان برای مبارزه با غول کنکور قدم گذاشت.

مهدی زندپور جوان ملایری پس از دوری چندساله از کنکور بااراده قوی و تلاش و کوشش توانست رتبه 22 کنکور هنر را کسب کند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار