فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

1. مرداد 1394 - 11:57   |   کد مطلب: 15916
رئیس اداره آموزش‌وپرورش ملایر گفت: داوطلبین کنکور فریب تبلیغات آن‌چنانی مراکز مشاوره‌ای را نخورند و پول‌های کلان برای انتخاب رشته پرداخت نکنند و برای انتخاب رشته از افراد متخصص استفاده کنند.

به گزارش ملایری‌ها،انتخاب رشته یکی از مراحل مهم در کنکور بوده که باید کسانی که در کنکور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند با دقت هر چه بیشتر این مرحله را پشت سر بگذرند.

انتخب رشته صحیح هر چه بیشتر می تواند در کسب موفقیت افراد و قبولی آنان در دانشگاه دلخواه کمک کند.

اما در ایام انتخاب رشته هستند کسانی که با سوء استفاده از داوطلبین کنکور پول های آنچنانی برای مشاوره دریافت می کنند و مشوره هایی اشتباه به دانش آموزان می دهند.

کاوه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به شروع انتخاب رشته دانشگاه‌ها اظهار داشت: برای دسترسی آسان داوطلبان کنکور سراسری سه مرکز مشاوره انتخاب رشته برای دانش‌آموزان ملایری در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: یک مرکز دخترانه و یک مرکز پسرانه و طبقه فوقانی درمانگاه فرهنگیان ملایر برای مشاوره  انتخاب رشته داوطلبین کنکور سراسر در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش ملایر با توصیه به داوطلبین کنکور برای استفاده از مراکز مشاوره‌ای معتبر عنوان کرد: داوطلبین مراقب باشند که از مراکزی که برای سوءاستفاده از این وضعیت افتتاح‌شده‌اند استفاده نکنند.

وی افزود: داوطلبین باید واقع‌بین بوده و با توجه به رتبه کسب‌شده در آزمون سراسری  اقدام به انتخاب رشته‌هایی کنند که احتمال قبولی در آنان فراوان است.

برخورداری افزود: داوطلبین به دنبال رشته‌های کاربردی و رشته‌هایی که بتوانند مشکلی از مشکلات کشور را حل کند را انتخاب کنند.

وی گفت: داوطلبین کنکور فریب تبلیغات آن‌چنانی مراکز مشاوره‌ای را نخورند و پول‌های کلان برای انتخاب رشته پرداخت نکنند و برای انتخاب رشته از افراد متخصص استفاده کنند.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار