نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. تير 1394 - 11:25   |   کد مطلب: 15913
مسعود چوبین به همراه تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران به مسابقات کشتی بین‌المللی لهستان جام پیت لاسینسکی اعزام شد.

مسعود چوبین در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به دعوت فدراسیون کشتی برای جهت اعزام به مسابقات کشتی لهستان اظهار داشت: مسابقات کشتی بین‌المللی لهستان جام پیت لاسینسکی با حضور کشور تیم ملی کشورمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دعوت فدراسیون کشتی من هم به‌عنوان داور به همراه تیم‌ها کشتی آزاد فرنگی کشورمان به این مسابقات اعزام خواهم شد.

داور بین‌المللی کشتی ملایر افزود: رضا یزدانی، حمید سوریان، قاسم رضایی از افراد ملی‌پوش ایران در این رقابت‌ها هستند که گروه ملی امید را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به داوری خود در دو رشته آزاد و فرنگی در این رقابت‌ها اظهار کرد: من در سال 75 مدرک داوری بین‌المللی خود را در لهستان دریافت کرده‌ام و اکنون پس از نزدیک به 20 سال مجدداً به لهستان می‌روم.

چوبین با اشاره به وضعیت کشتی استان همدان و شهرستان ملایر بیان کرد: کشتی د استان همدان افت کرده است و برای داشتن قهرمانانی چون مصطفی جوکار بسیار باید کار شود.

وی افزود: وضعیت کشتی شهرستان ملایر نسبت به سایر نقاط استان از شرایط مطلوب‌تری برخوردار است ولی باید هر چه بیشتر برای ارتقای کشتی تلاش شود.

مسعود چوبین داور بین‌المللی ملایر در سال 64 موفق به کسب داوری ملی و در سال 75 موفق به کسب داوری بین‌المللی از کشور لهستان شده است.

وی در مسابقات مختلف در کشورهای ترکیه، قزاقستان، یونان و قبرس قضاوت کرده است و 20 سال است به‌عنوان رئیس کمیته داوران شهرستان ملایر فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار