نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. تير 1394 - 17:18   |   کد مطلب: 15908
فرماندار ملایرگفت: ما مسیری را که در پیش گرفته بودیم اگر ادامه می دادیم یا باید به جنگ دنیا می رفتیم یا مانند کره شمالی به انزوا می رفتیم.

به گزارش ملایری‌ها مصطفی آزادبخت در مراسم گرامی داشت روز دهیار در فرمانداری ملایر با اشاره به دستاوردهای هسته ای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دولت با تدبیر  و عقلانیت مذاکرات هسته ای را به ثمر نشاند و مذاکرات هسته ای انجام شد.

وی گفت: ما مسیری را که در پیش گرفته بودیم اگر ادامه می دادیم یا باید به جنگ دنیا می رفتیم یا مانند کره شمالی به انزوا می رفتیم .

وی گفت: دولت با منطق و عقلانیت و با رهبری و ارشادهای مقام معظم رهبری مذاکرات را به ثمر نشاندند و دنیا را با منطق در بحث هستهای تسلیم کردند.

آزاد بخت گفت: مقام معظم رهبری همه گونه از این دولت حمایت کردند، از نام‌گذاری سال دولت و ملت تا حمایت همه‌جانبه از تیم مذاکره‌کننده از نمونه های حمایت از دولت بود.

وی گفت: دهیاران جوان ثمره انقلاب هستند  و باید هر چه بیشتر دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی ایران را در روستاها نشان دهند.

فرماندار ملایر با اشاره به جایگاه دهیاران در روستاها اظهار داشت: دهیاران به‌عنوان نمایندگان دولت در روستاها هر چه بیشتر در به ثمر نشستن  دستاوردهای انقلاب را در روستاها کمک کنند.

وی گفت دهیاران باید ثابت کنند که به‌عنوان نمایندگان دولت باتدبیر و مدیریت در اجاری امور و عقلانیت در برخورد با مردم رفتار کنند.

آزاد بخت گفت:  باید دهیاران در روستا رویه‌ای را در پیش بگیرند که به‌عنوان امین‌ترین و کارشناس‌ترین فرد مورد وثوق و مایید مردم روستا قرار گیرند.

دهیاران نیز در این جلسه   حقوق ماهانه، استخدام ، واریز اعتبارات در موعد مقرر به‌ویژه در فصول سردسیر ، حضور نمایندگانی از دهیاری‌ها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در نظر گرفتن مزایایی چون وام مسکن، اضافه‌کاری، حق مأموریت، حق مشاغل سخت و غیره برای دهیاران شد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار