نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. تير 1394 - 20:10   |   کد مطلب: 15902
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: تقاطع غیر هم سطح بهشت هاجر ملایر با توجه به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی پل ایجاد شده در این تقاطع در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش ملایری‌ها، جواد نگاهداری  با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت هاجر ملایر در جاده ملایر، اراک اظهار داشت: این تقاطع به منظور رفع تصادفات در این نقطه حادثه‌خیز در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ایمن‌سازی ورودی و خروجی به ایستگاه راه آهن، سهولت دسترسی شهروندان از طریق تقاطع غیرهمسطح به بهشت هاجر و ایمن‌سازی این قسمت از شهر ملایر احداث می‌شود گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 89 شروع شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با اشاره به پیشرفت فیزیکی کل پروژه افزود: پل ایجاد شده تقاطع حدود 90 درصد، دیوارهای حائل 40 درصد و رمپ‌های ورودی و خروجی نیز 40 درصد پیشرفت دارد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده را برای اجرای این طرح بیش از 5 میلیارد تومان دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برای اجرای طرح هزینه شده است.

نگاهداری تصریح کرد: نبود اعتبار و عدم تخصیص باعث کندی روند احداث این تقاطع در شهرستان شده که در حال حاضر روند عملیات اجرایی باقی‌مانده تقاطع غیرهمسطح بهشت هاجر ادامه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش اداره راه و شهرسازی اتمام هر چه سریعتر این طرح است گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات بتوانیم تا هفته دولت تقاطع را افتتاح کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌های این اداره اظهار کرد: در سال جاری پنج نقطه حادثه‌خیز در محورهای شهرستان ملایر حذف شده است.

وی افزود: این نقاط در محور روستای ملایر، قوزان، اسلام‌آباد، محور روستای طجرسامن و روستای علمدار و علیا بوده است.  

 نگاهداری از اجرای طرح چهارخطه شدن سامن، بروجرد خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر با 5 میلیارد و 350 میلیون تومان در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که با هدف تسریع در حمل و نقل و کاهش تصادفات اجرا می‌شود شامل دو فاز بوده که اجرای فاز اول آن از تیرماه سال جاری شروع شده است.

منبع : فارس

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار