نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. تير 1394 - 11:14   |   کد مطلب: 15871
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس تأکید بر نماد ظلم‌ستیزی و افزایش بصیرت و آگاهی مردم دنیا است.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها روز قدس را نماد استکبارستیزی  و مبارزه به ظالم در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: پیام اما راحل(ره) در مقابله با ظالم امروز جهانی شده و سراسر دنیا روز قدس را ه عنوان مقابله با ظالم می‌شناسند.

وی با اشاره به ویژگی خاص روز جهانی قدس امسال بیان کرد: دشمن رویه خود را در مقابله با مسلمانان تغییر داده است و به‌جای حمله مستقیم به مسلمان اقدامات جدیدی انجام می‌دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با پرورش گروه‌های افراطی نظیر داعش و النصره با هزینه مسلمانان و استفاده از خود مسلمانان این گروها را به جان مسلمانان انداخته است و مسلمان کشی می‌کند.

وی افزود: امروز دشمن در کنار گود ایستاده و برای خود حاشیه‌ای امن ایجاد کرده است و اسلحه خود را هم می‌فروشد و برای کشتار مسلمانان کمترین هزینه را می‌کند.

آریایی‌نژاد گفت: مسلمانان باید با حفظ وحدت شعار مبارزه با استکبار را برجسته‌تر کنند و دشمن واقعی اسلام را به جهانیان بشناسانند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن اصلی اسلام آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانانشان هستند بیان کرد: مسلمین دنیا باید متوجه انحراف از مبارزه اصلی با دنیای استکبار شوند و بدانند که چه کسی پشت پرده جنایات علیه مسلمانان است.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس تأکید بر نماد ظلم‌ستیزی و افزایش بصیرت و آگاهی مردم دنیا است.

وی با اشاره به ویژگی‌های اصلی روز قدس بیان کرد: وحدت، بصیرت و ظلم‌ستیزی را سه ویژگی روز قدس است و در این روز باید هر چه بیشتر بر این سه مسئله تأکید کرد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار