نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. تير 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 15870
رئیس اداره ارشاد ملایر در گفت‌وگو باملایری‌ها؛
روز قدس نشانه استکبارستیزی و دفاع از مظلوم است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نام‌گذاری روز قدس به‌عنوان نشانه ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به‌روز قدس به‌عنوان روز استکبارستیزی و روز مقابله با ظالم در جهان اظهار داشت: هر مملکت و نظامی یک سری چهارچوب و اصول برای پیش برد اهداف خود دارد.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قبل از زمان شکل‌گیری و در زمان نهضت،  مبارزه با ظالم و مبارزه با استکبار از اهداف و اصول انقلاب  بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مظاهر ظلم در جهان ظلم رژیم غاصب صهیونیستی به مظلومان فلسطینی و غصب این سرزمین به‌ویژه قبله اول مسلمین قدس شریف است.

وی گفت: یکی از اصول امام راحل(ره) مبارزه با ظالمین و مصداق بارز آن در جهان مبارزه با ظلم اسرائیل غاصب بوده و کشور ما از ابتدای نظام جمهوری اسلامی بر اساس این اصل حرکت کرده است و ما مدافع مظلومان فلسطین هستیم.

جمالی زاده با اشاره به نام‌گذاری روز قدس به‌عنوان یک نشانه به ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اسرائیل عنوان کرد: در یک حرکت دقیق و ظریف از سوی امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری صورت گرفت.

وی گفت: در 37 سال که از انقلاب اسلامی گذشته است مردم همواره در یک حضور منسجم در راهپیمایی روز قدس همبستگی خود را با آرمان‌های اولیه انقلاب یعنی مدافع مظلومان و دشمن ظالمان بودن اعلام کرده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: مردم امسال نیز بازهم با حضور منسجم خود انقلابی‌تر از گذشته  میثاق خوشان با آرمان‌های امام(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارند.

وی  مصادف شدن راهپیمایی روز قدس با مذاکرات هسته‌ای را یک ویژگی بارز در راهپیمایی امسال برشمرد و عنوان کرد: پس از 8 سال جنگ تحمیلی بحث مذاکرات به‌جایی رسیده که از آن‌یک جنگ مذاکره‌ای می‌توان نام برد.

جمالی زاده افزود: حضور مردم درصحنه راهپیمایی حمایت قاطعی از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای که سربازان این مملکت هستند و در چهارچوب نظام و خط‌مشی‌هایی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده به‌پیش می‌روند.

وی گفت: حضور مردم همیشه درصحنه انقلاب علاوه بر حمایت از گروه مذاکره کنده اتحاد و انسجام همیشگی مردم و مسئولین را در سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی بیشتر نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار