فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

16. تير 1394 - 14:54   |   کد مطلب: 15866
استاندار همدان گفت: جمع کثیری از مردم ملایر در تکاپو هستند که فرماندار ملایر در سمت خود ابقا شود، اما فرماندار این شهرستان مایل به ماندن نیست.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از همدان نیوز محمد ناصر نیکبخت صبح امروز در با بیان این مطلب افزود: فرماندار ملایر بسیار مورد رضایت امام جمعه، نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، احزاب و گروه های مختلف و مردم ملایر است.

وی مصطفی آزاد بخت را نیرویی پرتلاش دانست و افزود: در روزهای گذشته که درخواست وی مبنی بر جابه جایی از فرماندار ملایر مطرح شد جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران و روحانیون در ملاقاتی که با ما داشتند خواستار مخالفت با درخواست فرماندار ملایر شدند.

استاندار همدان با بیان اینکه من با توجه به تقاضای مردم ملایر در ابقای آزاد بخت در سمت خود مصر بوده و هستم، اظهار داشت: فرماندار ملایر نیرویی فعال بوده و مدافع حقوق مردم و دولت و همچنین نیرویی توانمند در امور اجرایی و عمرانی ملایر است.

وی ادامه داد: علیرغم مواردی که عنوان شد فرماندار این شهرستان مایل به ماندن در ملایر نیست.

محمد ناصر نیکبخت با بیان اینکه گزینه ای برای انتصاب به عنوان فرماندار ملایر در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم وی را راضی به ابقا در سمت خود کنیم اما اگر موفق به جلب رضایت آزادبخت نشدیم، گزینه برای فرمانداری این شهرستان در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار