نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. تير 1394 - 18:10   |   کد مطلب: 15863
یکی از مدارس ملایر برای ثبت نام در سال تحصیلی جدید شرایط عجیبی را برای دانش آموزان قرار داده است

به گزارش ملایری‌ها، پس از پایان امتحانات خردادماه مدارس و دادن نمرات دانش آموزان ثبت‌نام در مقاطع جدید تحصیلی از اوایل تیرماه آغاز می شود.

همه‌ساله در تمامی کشور شاهد تخلفاتی در هنگام ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی بوده‌ایم و این تخلفات گاها ادامه‌دار است.

یکی از مدارس دولتی ملایر در اقدامی عجیب در هنگام ثبت‌نام درخواست یک بسته ماژیک وایت برد و یک بسته کاغذ A4  کرده است که امری عجیب در ثبت‌نام است.

این مدرسه علاوه بر درخواست موارد بالا درخواست واریز مبلغ 150 هزار تومان به‌حساب مدرسه شده است که این نیز با توجه به دولتی بودن تخلف محسوب می‌شود.

حال اینجا در ذهن چند سؤال مبهم خطور می‌کند که مگر یک دانش‌آموز در طی سال چه مقدار کاغذ A4   استفاده می‌کند که مدرسه درخواست این تعداد کاغذ A4  را کرده است؟ و این در حالی است که هر بسته کاغذ  A4  شامل 500 برگه است.

اگر این مدرسه به‌طور متوسط از 100 دانش‌آموز جدید در این مقطع ثبت‌نام کند بیش از 50 هزار برگه A4   خواهد داشت و با این تعداد برگه چه می‌خواهد بکند و آیا این برگه‌ها را برای مقاطع دیگر استفاده می‌کند؟

مگر این مدرسه یک مدرسه دولتی نبوده پس چرا برای ثبت‌نام هر دانش‌آموز مبلغی به این زیادی دریافت کند و این مبلغ برای چه‌کاری گرفته می‌شود؟

در طی یک سال تحصیلی هر داتش آموز از چند ماژیک وایت برد استفاده می‌کند که هر دانش‌آموز باید یک بسته ماژیک وایت برد برای ثبت‌نام بیاورد؟

امید است که مسئولان زی ربط پاسخ این سوا لات را داده و اگر تخلفی از جانب این مدرسه صورت گرفته است با این مدرسه برخورد کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار