نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. تير 1394 - 17:40   |   کد مطلب: 15853
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: راهپیمایی روز قدس در ملایر روز جمعه 23 ماه رمضان از ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان امام خمینی(ره) ملایر آغاز و به مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر ختم می شود.

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسامین مهدی بیات  در ستاد راهپیمایی روز قدس ملایر با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور در جمعه 23 رمضان اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات کشور با توجه به احتمال اینکه  جمعه 30 رمضان عید فطر باشد تاریخ برگزاری این  راهپیمایی را در روز 23 ماه رمضان اعلام کرده است.

وی افزود: به تبع از سراسر کشور این راهپیمایی در ملایر نیز در روز جمعه 23 ماه رمضان از ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان امام خمینی(ره) ملایر آغاز و به مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر ختم می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر  با اشاره به در صحنه بودن همیشگی مردم در راهپیمایی های مختلف در کشور عنوان کرد: مردم ایران همواره با وحدت و یکپارچگی  و با ولایتپذیری در راهپیمایی های مختلف شرکت می کنند.

محمد قاسم عبدلی نیز در این جلسه  روز قدس را یکی ازشاخه های درخت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و درخت انقلاب هر سال قطورتر و محکم‌تر از گذشته می شود.  

وی افزود: ریشه و بستر انقلاب اسلامی ایران دین خدا بوده و دو محور مداد علما و خون شهدا باعث پویای انقلاب ایران در این 37 سال شده است.

معاون سیاسی فرماندار ملایر از ولایت به عنوان باغبان درخت انقلاب یاد کرد و گفت: دشمنان و جریان‌های زیادی چه در داخل و چه در خارج قصد آسیب به این درخت را داشته اند که به لطف وجود ولایت از ابتدای انقلاب تا کنون با شکست مواجه شده‌اند.

وی گفت: روز قدس از یادگاران مهم رهبر کبیر انقلاب بوده و یکی از شاخه های انقلاب اسلامی است و امسال نیز همچون هر سال راهپیمایی روز قدس هر چه باشکوهتر برگزار می شود.

عبدلی گفت: با توجه به شرایط منطقه و وضعیت اسلام هراسی که دشمن در کل دنیای اسلام به راه انداخته است راهپیمایی امسال روز قدس دارای ویژگی خاصی است.

وی گفت: دشمن در کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای اسلامی بوده و باید هشیار باشیم و با تفکر انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

معاون سیاسی فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در تفکر انقلاب اسلامی شیعه و سنی تفاوتی ندارند بیان کرد: دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم از وظایف اولیه مسلمانان است.

وی سه عامل وحدت،  اطاعت از رهبری و حضور ملت در صحنه را سه عامل مهم اقتدار مردم ایران در طول انقلاب اسلامی بیان و تصریح کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب یکی از شاخص ترین ارزش های نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام/گ  

دیدگاه شما

آخرین اخبار