نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. تير 1394 - 11:25   |   کد مطلب: 15850
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر گفت: ولایتمداری و گسترش فرهنگ عدالت و افزایش نشاط و خودباوری از راهبرها و اهداف طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر هستند.

به گزارش ملایری‌ها، علی کولیوند در آیین افتتاح طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرتان ملایر با اشاره به مهم‌ترین اهداف این طرح اظهار داشت: طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد با شش هدف و در جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کمیته امداد کار خود را آغاز می‌کند.

وی تقویت دین‌باوری را اولین هدف این طرح عنوان و بیان کرد: تقویت دین‌باوری و آموزش اصول و عقاید اسلامی جزء مهم‌ترین راهبردها و اولین راهبرد طرح تابستانی کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: ولایتمداری و گسترش فرهنگ عدالت و افزایش نشاط و خودباوری از دیگر راهبرها و اهداف طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر هستند.

وی ایجاد نشاط و تقویت روحیه به همراه شادی و نشاط را از دیگر اهداف خواند و بیان کرد: کمیته امداد در طرح کانون‌های تابستانی به دنبال جامع پذیری و همگرایی با اهداف انقلاب و ارزش‌های انقلاب است.

کولیوند با اشاره به تعداد نفرات شرکت‌کننده در این طرح عنوان کرد: در طرح کانون‌های تابستانی کمیته امداد بیش از 300 دانش‌آموز کمیته امداد شرکت کرده و کلاس‌های آنان در کانون بسیج ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر رفع اوقات فراغت  دانش آموزان در این طرح شکوفایی استعدادها و رشد اجتماعی از اهداف موردنظر کمیته امداد در این طرح است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر گفت: 18 مدیر و مربی در این طرح با کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر همکاری کرده و انواع کلاس‌های هنری، ورزشی، اعتقادی و دینی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به کلاس‌های در نظر گرفته برای دختران در این طرح عنوان کرد: مهارت‌های زندگی، تکه‌دوزی با موکت، عروسک‌سازی، سفره‌آرایی، طراحی، نقاشی، احکام، والیبال، قرآن، شنا و کامپیوتر ازجمله کلاس‌هایی است که برای دختران در این طرح تشکیل می‌شود.

کولیوند با اشاره به کلاس‌های پسران در این طرح عنوان کرد: خطاطی، مهارت‌های زندگی، فوتبال، فوتسال، امام شناسی، مشاوره، کلاس‌های رزمی،شنا، والیبال، قرآن، طراحی و نفرشی نیز کلاس‌هایی است که برای پسران تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به هزینه 400 میلیون ریالی در سال گذشته عنوان کرد: برای برنامه‌های امسال طرح کانون‌های تابستانی رشد کمی و کیفی 10 درصدی در نظر گرفته‌شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: در پایان طرح نیز برنامه‌های فوق‌برنامه و اردوهای درون استانی و برون‌استانی برای شرکت‌کنندگان در طرح در نظر گرفته‌شده است.   

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار