نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. تير 1394 - 10:26   |   کد مطلب: 15845
رئیس اوقاف ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
طرح قرآنی 1449 در ملایر/اطعام هزار و500 نفر توسط اوقاف ملایر
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: طرح قرآنی 1449 در تالار موقوفات ملایر برگزار شده و به صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فیض‌الله اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری طرح قرآنی 1449 در ملایر اظهار داشت: با پیگیری‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان طرح قرانی 1449 دو روز در استان همدان برگزار  می‌شود.

وی افزود: این طرح قرآنی روز گذشته در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزارشده و امروز نیز این طرح در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر عنوان کرد: این برنامه از ساعت 17 در تالار موقوفات قرآن کریم ملایر برگزار ده و به‌صورت زنده از شبکه قران سیما پخش خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم بزرگ و معنوی با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر دستگاه‌ها چند مسابقه متنوع تهیه و تدارک دیده‌شده و به تعدادی از حاضران که در این مراسم حضور دارند هدیه‌ای به‌رسم یادبود اهدا خواهد شد.

اسدپور قرائت قرآن را روشنی‌بخش دل‌ها عنوان و تصریح کرد: همان‌گونه که می‌دانیم دل‌ها با یاد خدا آرام می‌گیرد و تلاوت قرآن آرامش روحی را نیز به همراه دارد و انسان را به سمت سعادتمندی و خوشبختی هدایت می‌کند، چراکه قرآن، قانون اساسى اسلام است.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان ملایر اظهار کرد:  همزمان با ایام ولادت امام دوم شیعیان(ع) بیش از یک هزار و 500 نفر اکرام می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: مراسم اکرام و اطعام در سه‌نقطه تالار یاس، مقبره سیف‌الدوله و حوزه بانوان  در ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: اوقاف ملایر در مقبره سیف‌الدوله میزبان عموم مردم، در تالار یاس میزبان کودکان یتیم و در حوزه علمیه بانوان میزبان بانوان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار