نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. تير 1394 - 15:19   |   کد مطلب: 15834
جلسه سخنگوی شورای نگهبان امروز با حضور اصحاب رسانه ها برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبر آنلاین نجات الله ابراهیمیان در پاسخ به سوال خبرآنلاین درباره احراز صلاحیت کسانی که محمدرضا رحیمی ادعا کرده بود به آن ها پول داده است گفت: زمانی که موعد تعیین صلاحیت ها برسد از جمله اطلاعاتی که در پرونده کاندیداها اعلام می شود داد و ستد های نامتعارف آن هاست. 
وی افزود: من به عنوان یک عضو شورای نگهبان اگر ثابت شود فردی از منابع نامشروع و از طرق غیر قانونی مالی کسب کرده است از طریق رای خود اعلام می کنم و برایم فرقی نمی کنم این فرد از چه جناحی باشد. تصور می کنم همکاران من در این مورد بی تفاوت نخواهند بود. 
ابراهیمیان همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرآنلاین درباره علنی شدن مذاکرات این شورا اظهار کرد: علنی شدن مذاکرات درباره مصوبات مجلس مشکلی ندارد و اکنون مرکز تحقیقات شورا مشغول پیاده کردن مذاکرات است و چند مجلد نیز آماده شده است. وی درباره حضور خبرنگاران در این جلسات اظهار کرد: حضور خبرنگاران در آئین نامه داخلی پیش بینی نشده اما اگر زمانی اصلاحاتی در آئین نامه ایجاد شود این ایده قابل طرح است. 
ابراهیمان خاطر نشان کرد : درباره جلساتی که صلاحیت افراد تایید و یا رد می شود به دلیل اینکه سابقه افراد در آن طرح می شود امکان علنی شدن آن وجود ندارد. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار