فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

1. تير 1394 - 23:44   |   کد مطلب: 15784
مشاور دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که عملیات خنثی‌سازی بمب‌ها و تله‌های انفجاری با هدف فراهم کردن زمینه بازگشت آوارگان به منازل خود در شهرستان بیجی واقع در شمال استان صلاح‌الدین آغاز شده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از پایگاه خبری العهد، بر اثر حمله نیروی هوایی عراق به جبل مکحول و روستای المسحک در شمال تکریت مرکز استان صلاح الدین عراق ده‌ها تن از عناصر داعش کشته شدند.

3 شهید و 7 زخمی بر اثر انفجاری در شمال بغداد

از سوی دیگر بر اثر انفجار یک بمب در منطقه الحمامیات در شهرستان التاجی واقع در شمال بغداد پایتخت عراق 2 غیرنظامی شهید و 7 تن دیگر زخمی شدند.

انهدام 13 پادگان آموزشی داعش

«عبدالامیر الزبیدی» فرمانده عملیات دجله اعلام کرد که 13 پادگان آموزشی داعش در تپه‌های حمرین بین استان‌های دیالی، کرکوک و صلاح الدین طی ماه‌های گذشته منهدم شده است. این پادگان‌ها مخصوص آموزش تروریست‌ها، آماده کردن خودروهای انفجاری و ساخت بمب‌های دستی بوده است.

آغاز عملیات پاکسازی بیجی از تله‌های انفجاری

«سمیر الشویلی» مشاور رسانه‌ای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز دوشنبه با اعلام اینکه ارتش و نیروهای داوطلب مردمی بر بیشتر مناطق شهرستان بیجی در شمال استان صلاح الدین کنترل کامل دارند، افزود عملیات پاکسازی خانه به خانه و کوچه‌ها از بمب‌ها و تله‌های انفجاری برای فراهم کردن مقدمه بازگشت آوارگان به خانه‌های خود شروع شده است.

انتهای پیام/*

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار