نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. خرداد 1394 - 19:28   |   کد مطلب: 15722
ز قدیم گفته‌اند: «سالی که نکوست از بهارش پیداست!» و به نظر می‌رسد با بهاری که پیش‌روی لیگ پانزدهم است، شاهد برگزاری لیگی عجیب و غریب باشیم!

به گزارش ملایری‌ها خبرورزشی نوشت: تنها 44 روز به شروع ليگ پانزدهم باقي ‌مانده و با يك نگاه اجمالي به تيم‌هاي شركت‌كننده در اين ليگ، متوجه مي‌شويم 13 تيم در بلاتكليفي به سر مي‌برند و تنها سه تيم هستند كه از آينده خود اطلاع دارند و تكليف خود را مي‌دانند. سپاهان اصفهان، سايپاي البرز و گسترش‌فولاد تبريز تيم‌هايي هستند كه هم مديرعامل دارند و هم سرمربي و هم تكليف پول و بودجه‌شان مشخص است و دغدغه‌اي ندارند. البته در اين ميان سايپا يك مشكل كوچك دارد كه قابل اغماض و چشم‌پوشي است و آن هم اينكه مشخص نيست فصل آينده هم در كرج خواهد بود يا به تهران بازمي‌گردد!
13 تيم ديگر ليگ ‌برتري هر يك با مشكلات عديده‌اي مواجه هستند كه آينده آنها را به مخاطره مي‌اندازد. البته حساب ذوب‌آهن كه مديرعاملش مدعي است يحيي مي‌ماند، پرسپوليس كه گفته مي‌شود برانكو را حفظ مي‌كند و استقلال صنعتي كه خبر رسيده با ويسي توافق كرده را مي‌توان از 10 تيم ديگر كه روي هوا هستند، جدا كرد اما فراموش نكنيد همين تيم‌هايي كه به ظاهر با سرمربي به توافق رسيده‌اند، يا مديرعامل ندارند يا درگير مشكل مديريتي هستند. با اين حساب ترجيح مي‌دهيم به شنيده‌ها اكتفا نكنيم، به احتمالات دل نبنديم و اين سه تيم را هم تا زمان روشن شدن تكليف‌شان، در رده بلاتكليف‌ها دسته‌بندي كنيم. در زير، تيم به تيم طبق جدول رده‌بندي ليگ چهاردهم نگاهي داريم به مشكلات اين تيم‌ها.

دیدگاه شما

آخرین اخبار