نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. خرداد 1394 - 17:47   |   کد مطلب: 15714
فرمانده سپاه ملایر در گفت و گو با ملایری ها خبر داد:
آغاز طرح جوانه های صالحین در 41 پایگاه ملایر
فرمانده سپاه ملایر گفت: طرح جوانه‌های صالحین جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان و ماه رمضان در تمامی پایگاه‌های شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مصطفی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج ملایر اظهار  داشت: طرح جوانه‌های صالحین جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان در تمامی پایگاه‌های شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد: برگزاری این طرح در جهت  غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با  برنامه‌های بصیرتی، معرفتی و آموزشی است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: طرح جوانه‌های صالحین در 41 پایگاه خواهر و برادر سراسر شهرستان ملایر با محوریت حوزه‌ها و سپاه ناحیه برگزار می‌شود.

وی گفت: این طرح برای اعضای جدید بسیج و دانش آموزان ابتدایی برگزارشده و انواع کلاس‌های آموزشی، ورزشی و درسی در این طرح برگزار می‌شود.

رستمی گفت: کلاس‌های ورزشی فوتسال، فوتبال و شنا کلاس‌های کامپیوتر، نجوم، انواع کلاس‌های درسی،کلاس‌های قرآن و نماز ازجمله کلاس‌های طرح جوانه‌های صالحین است.

وی گفت: تمامی علاقه‌مندان به ثبت‌نام در ای طرح می‌توانند با حضور در پایگاه‌های مقاومت محلات برای ثبت‌نام در این رده‌ها اقدام کنند.  

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار