نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. خرداد 1394 - 18:41   |   کد مطلب: 15641
بازی برابر ازبکستان برای تیم‌ملی فوتبال ایران بازی ارزشمندی بود و برای اولین بار 5 بازیکن بازی ملی شماره یک خود را انجام دادند.
به گزارش ملایری‌ها به نقل از  "ورزش سه"، جالب است بدانید که قیمت ثبت شده برای این 5 بازیکن در سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران سرجمع 265 میلیون تومان بوده است یعنی حدود یک چهارم یکی از بازیکنان متوسط تیم‌ملی در جام‌جهانی 2014 برزیل.

در بین این 5 نفر مهدی طارمی در سند اولیه قراردادش 150 میلیون تومان قید شده است و به نوعی بین این 5 نفر گران ترین بازیکن بوده است و 4 نفر دیگر 115 میلیون تومان دریافت داشته اند. محمدحسین کنعانی بازیکن ملوان که 20 سال و 2 ماه سن دارد، 30 میلیون دریافت داشته که البته این رقم به خاطر آن است که او در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشته و سپس به ملوان رفته است. در رقم قرارداد میلاد محمدی بازیکن تیم راه‌آهن مبلغ 50 میلیون تومان قید شده است که او هم یکی از گران ترین بازیکنان این عرصه بوده است جالب آنکه بدانید سعید عزت اللهی که جوان ترین بازیکن تیم‌ملی در برابر ازبکستان بود تنها 25 میلیون تومان در مبلغ قراردادش قید شده است  هر چند او در همان ابتدای فصل به اسپانیا رفت و به تیم C آتلتیکومادرید پیوست.


 
نکته جالب درباره این فهرست رقم قرارداد مهدی ترابی است سایپایی ها رقم قرارداد بازیکنان امید و زیر 21 سال خود را در ابتدای فصل قید نکردند اما به بازیکنانی که در نیم فصل و در این رده سنی به جمع خود افزودند، فقط 500 و 800 هزار تومان داده اند. با توجه به این سقف بسیار محدود به نظر می‌ رسد که حداکثر مبلغی که به این بازیکن پرداخته شده است 10میلیون تومان است که براین اساس مبلغ این 5 نفر روی هم به 265 میلیون می‌ رسد که سرمایه گذاری بسیار ارزشمند و صرف دار هم برای تیم های باشگاهی این افراد و هم برای تیم‌ملی فوتبال کشورمان بوده است. ضمن اینکه در لیگ امسال تعداد دیگری هم از این باز

دیدگاه شما

آخرین اخبار