نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. خرداد 1394 - 19:27   |   کد مطلب: 15588
کارگردان فیلم بی صبری در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
تصوير برداري فيلم بي صبري در ملایر پایان یافت/تصاویر
کارگردان فیلم بی‌صبری با اشاره به پایان فیلم‌برداری این فیلم گفت: فیلم کوتاه بی‌صبری برای شرکت در جشنواره‌های مختلف تولید می‌شود.

مسعود چوبین در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به پایان فیلم‌برداری فیلم کوتاه بی‌صبری در ملایر اظهار داشت: روز گذشته فیلم‌برداری فیلم بی‌صبری پایان یافت و این فیلم کوتاه  برای شرکت در چند جشنواره تولید می‌شود.

وی با اشاره به ژانر این فیلم کوتاه عنوان کرد: این فیلم در ژانر مذهبی بوده و در این فیلم بازیگران سرشناس ملایری حضور داشتند.

کارگردان و نویسنده فیلم بی‌صبری با اشاره به بازیگران ین فیلم تصریح کرد: یدالله هدایتی، مسعود چوبين ، مراد طاهر نیا، فريده زنجاني و ژيلا پیر حیاتی ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: این فیلم در یک لوکیشن ثابت در شهرداری منطقه یک ساخته و غلامرضا جمشیدی فیلم به ردای آن را به عهده داشت.

چوبین با اشاره به جوایز کسب کرده خود در سال گذشته عنوان کرد: فيلم كوتاه "و خدايي كه در اين نزديكي است" علاوه بر پخش از شبكه 4 سيما برنده تنديس و لوح سپاس از جشنواره فيلم بسيج شد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

سلام من به عنوان یک ملایری و دوستار سینما و تلویزیون هم به آقای چوبین وهم به آقای جمشیدی ارادت خاصی دارم و فیلمهای آقای چوبین را دوست دارم ونیز از ساخته های آقای جمشیدی چه به عنوان کارگردان و هم به عنوان فیلمبردارنیزواقعا لذت می برم و همکاری این دو با هم نیزبرای ملایر مبارک و خوشیومن است انشا ال..

دیدگاه شما

آخرین اخبار