نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. خرداد 1394 - 19:46   |   کد مطلب: 15569
با شروع بازی تیم ملی والیبال مقابل لهستان در لیگ جهانی کارگردان تلویزیونی برای انتخاب و پخش صحنه ها سردرگم شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبر آنلاین بازی اول ایران با لهستان درسالن 7 هزار نفری مجموعه ورزشی شهر چنستوهوا برگزار شد . سالن مملو از جمعیت بود .لهستانی های عاشق والیبال قرمزپوش آمده بودند تا مثل همیشه تیمشان را تشویق کنند. جمعیت هفت هزار نفری حاضر در سالن یکصدا و به شیوه خاص خود یک لحظه هم ساکت نبودند. اما شرایط خاص سالن باعث شده بود تا بازی به جای تاخیر ٧ثانیه ای ١٠ برابر شده بود .یعنی ٧٠ ثانیه .

مشکل این بود که لیدرهای رقاصه حاضر در ورزشگاه که همیشه در حین بازی های والیبال در سالن های این کشور هستند ، مشکل ساز شده بود آنها تقریبا در همه زوایا در کادر دوربین فیلمبرداران سالن بودند و کارگردان تلویزیونی شبکه ٣ برای انتخاب صحنه های بازی دچار مشکل شده بود.

حتی گاهی ببینده های پای تلویزیون لحظه سرویس ها را هم نمی دیدند. البته بعضی مواقع هم به جای صحنه اسپک و امتیاز تیم صحنه های آهسته چندبار تکرار را می دیدند. اگرجه باز هم با همه این حساسیت ها ، تصاویر از دست گروه کارگردانی در می رفت. سال قبل و در حین پخش لیگ جهانی ، وقتی این انتقادها زیاد شد ،

ضرغامی رئیس وقت صدا و سیما گفت:«اگر بخواهیم به این مسائل حساسیت نشان دهیم اصلا بازی های والیبال را نباید پخش کنیم و وقتی هم بازی ها را پخش کنیم فقط کافی است چند تار موی یک خانم در انتهای تصویر معلوم باشد تا آقای مطهری در مجلس علیه ما سخنرانی کند.»امسال صدا و سیمای سرافراز هم برای لیگ جهانی همان مشکلات را دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار