نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. خرداد 1394 - 16:59   |   کد مطلب: 15534
به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نمایشگاهی از نقاشی، پوستر و تصاویر امام خمینی(ره) در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر افتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) نمایشگاهی از نقاشی، پوستر و تصاویر امام خمینی(ره) در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر دایر شد.

در این نمایشگاه تعداد30 اثر نقاشی از حمید رضا جعفری هنرمند ملایری و  12 تابلو پوستر و عکس های ویژه از بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) توسط امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به معرض نمایش گذاشته شده است.

حمید رضا جعفری برگزار کننده این نمایشگاه در خصوص فعالیت هنری خود اظهار داشت: هنر نقاشی را از سال 60 با عشق به امام(ره)و رزمندگان عزیز اسلام در بسیج ملایر آغاز نمودم و سالها افتخار همکاری با نهضت سواد آموزی، کانون بسیج، تیپ 43 امام علی(ع) ملایر و بنیاد شهید تهران را داشته ام.

وی افزود:  با اینکه شغل آزاد دارم، فقط بر اساس علاقه و انگیزه به هنر نقاشی رو آورده ام و سعی کرده ام آن چه را که می بینم به تصویر بکشم و همین امر باعث گردیده که سبک کاری ام به صورت رئال و سور رئال با ابزار کاری رنگ روغن و کنته باشد.

جعفری گفت: در دهه فجر سال های 90 و 91 نیز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، نمایشگاه انفرادی برگزار کرده ام و امیدوارم با توجه به عنایت خداوند و برنامه ای بلند مدت بتوانم در نمایشگاه های بزرگ منطقه ای و کشوری شرکت و با ارائه آثار بهتر، دین خود را به جامعه هنری ادا نمایم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار