نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. خرداد 1394 - 11:29   |   کد مطلب: 15533
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: وصیت نامه امام خمینی(ره)دستورالعمل راه انقلاب بعد از ایشان و بیان کننده اهداف و آرمان‌های آن بزرگوار است.

حجت الاسلام والمسلمین داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به ضرورت هر چه بیشتر تبیین وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: وصیت نامه امام خمینی(ره)دستورالعمل راه انقلاب بعد از ایشان است و بیان کننده اهداف و آرمان‌های آن بزرگوار است.

وی افزود: این وصیت نامه نشان دهنده تفکر امام خمینی(ره) تا آخرین لحظات عمر شریفشان در برابر مسائل و جریانات داخل و خارج از کشور است.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی  شهرستان ملایر گفت: امام خمیی(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی خود مسیر انقلاب را به شفاف و روشن برای باقی ماندگان بیان کرده است.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم که این وصیت نامه را خوانده و به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب برای پایداری هر چه بیشتر انقلاب عمل کنیم.

عباسی گفت: من پیشنهاد می کنم که وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) در دروس دانش آموزان گنجانده شود تا دانش آموزان با راه و روش امام خمنی(ره) هر چه بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: مسئولین نظام نیز به وصیت نامه الهی سیاسی امام(ره) مراجعه کنند و ببینند تا چه حد  به فرمایشات امام عمل کرده اند و با آرمان‌های امام به چه اندازه فاصله دارند.   

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار