نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. خرداد 1394 - 19:31   |   کد مطلب: 15519
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:
کاهش 50 درصدی سرقت در شهرستان ملایر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: با توجه به اقدامات پلیس و کلاس‌های آموزشی و آگاه سازی مردم در بحث نگهداری اموال سرقت در شهرستان ملایر 50 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، شعبان ترک نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه در ملایر با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان ملایر در دو ماه اخیر اظهار داشت: یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی برخورد جدی با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان کلی و جزئی مواد مخدر است.

وی افزود: درراستای مبارزه با مواد مخدر در دو  ماه اخیر بیش از 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در ملایر کشف شده است که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر آموزش و فرهنگ سازی را یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی خواند و بیان کرد: نیروی انتظامی جهت آموزش و فرهنگ سازی  در زمینه‌های اعتیاد، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و مواد مخدر در دانشگاه‌ها، مساجد، مدارس و ادارت کلاس‌های آموزشی برگزار می کند.

وی بااشاره به تعداد نفرات آموزش دیده افزود: در این راستا در 95 جلسه آموزشی به بیش از چهار هزار و 902 نفر آموزش‌های مختلف داده شده  است .

ترک نیا با اشاره به عملیات‌های پلیس ملایر در راستای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: در دو ماه اخر بیش از 30 مرحله طرح پاکسازی و جمع آوری مواد مخدر در ملایر اجرا شده است که چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده اند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبازه باسرقت در ملایر از سال گذشته بیان کرد: دستگیری متهمین 94 متهم سرقت و اموال مسروقه، کشف 33 دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتور سیکلت مسروقه از جمله اقدامات این قرارگاه در دو ماهه اخیر است.

ترک نیا گفت: با توجه  به اقدامات پلیس و کلاس‌های آموزشی و آگاه سازی مردم در بحث نگهداری اموال سرقت در شهرستان ملایر 50 درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر مبارزه جدی با قاچاق کالا را یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی برشمرد و عنوان کرد: در دو ماه اخیر در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر 7 هزار و 995 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق، 14 حلقه لاستیک قاچاق، 25 هزار و 340 نخ سیگار قاچاق و 4 هزار لوازم خودرو بدون مجوز و قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی پخش 124 هزار پیام ترافیکی از تلویزیون شهری، تشکیل 36 جلسه کلاس آموزش ترافیک در دانشگاه‌ها و مدارس، 4جلسه آموزشی برای ادارت، 16 جلسه برای راکبین موتور سیکلت  و توقف ماشین‌های با پلاک مخدوش و آلودگی صوتی را از اقدامات پلیس راهور ملایر اعلام کرد.

ترک نیا با اشاره به قرارگیری یک مشاور خانم در تمامی کلانتری‌ها و مراکز پلیس ملایر عنوان کرد: با حضور مشاور در کلانتری‌ها 88 مورد از شکایات با حضور مشاور به سازش تبدیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری چهار نمایشگاه در بخش اجتماعی تصریح کرد: چهار نمایشگاه با همکاری دانشگاه‌های سماء، ملی، آزاد و هلال احمر در موضوع آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار