نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. خرداد 1394 - 15:23   |   کد مطلب: 15511
امام جمعه موقت ملایر گفت: هدف جنگ عربستان در یمن با همراهی آمریکا تامین امنیت اسرائل در منطقه و مقابله با بیداری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی اولین نماز جمعه سال 94 ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به روز تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) شبیه ترین افراد در تمام زمینه‌ها به پیامبر اعظم(ص) بود.

وی با اشاره به شبهه جریان دامادی حضرت علی اکبر(ع) در کربلا عنوان کرد: مسئله دامادی این بزرگوار در کربلا یک کذب بوده چرا که امام حسین(ع)در سخنان خود  به وی و آل ایشان سلام فرستاده اند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: امام حسین(ع) نام هر سه فرزند پسر خود را به دلیل احترام به پدرش امیرالمومنین(ع) و شرایط زمانه و دشمنان این امام همام علی نامیدند.

وی با اشاره به نامگذاری تولد حضرت اکبر(ع) به نام روز جوان تصریح کرد: جوان در دین اسلام و سخنان پیامبر اکرم(ص) و ائمه مصومین(ع) جایگاه ویژه ای دارد و توجه به قشر جوان و نوجوان سبب پیشرفت هر چه بیشتر جامعه خواهد شد.

فاضلیان گفت: مسائل و مشکلات جوانان جزء مسائل درجه یک کشور بوده و بهره بردن از ارزش جوانان و سرمایه گذاری بر روی این قشر سبب هدایت و رشد در کشور خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر بر مسائل و مشکلات جوانان بیان کرد: اگر جوانان در مسیر رشد و بالندگی  قرار گیرند و مشکلات آنان حل شود بسیاری از مسائل جامعه خود به خود حل خواهد شد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به روز 10 خرداد روز جهانی بدون دخانیات عنوان کرد: دخانیات و اعتیاد عامل مخرب جوانان نبوده بلکه یک عامل برای براندازی کشور و براندازی نظام است.

وی با اشاره به آمار تکان دهنده مصرف دخانیات در کشور بیان کرد: طبق آمار روزانه 50 میلیارد ریال مردم ایران دخانیات را دود می کنند و به هوا می فرستند و این آمار بسیار تکان دهنده است.

فاضلیان افزود: چرا ما خودمان را بیچاره می کنیم و نمی دانیم که  مصرف دخانیات علاوه بر ضررهای مالی و اجتماعی برای بدن نیز بسیار مضر بوده و بیماری‌های بسیاری با خود به همراه دارد.

وی با اشاره به روز نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) و روز 14 خرداد سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد: امسال در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) مراسم بزرگداشت این رهبر گرفته خواهد شد و در این روز عزاداری نداریم.

امام جمعه موقت ملایر گفت: امام خمینی(ره) از یاران و رهروان امام زمان (عج) بودند و در این روز سخنان و وصیت نامه و صحیفه نور امام خمینی(ره) تبیین شود.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر جشن نیمه شعبان عنوان کرد: جشن نیمه شعبان بدون گناه و بدون لهو و لعب هر چه باشکوهتر برگزار شود.

فاضلیان با اشاره به نامگذاری روز ولادت امام زمان(عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) تصریح کرد: در این روز از مجاهدت‌های خاموش و تلاش این سربازان گمنام تقدیر شده و در وصف این سربازان همین بس که سربازان گمنام امام زمان(عج) نامیده شده اند.

وی با اشاره به حملات عربستان به یمن بیان کرد: آل سعود تامین کننده امنیت اسرائیل در منطقه بوده و هدف این خاندان با همراهی آمریکا جلوگیری از رشد انصارالله و مسئله نفت است.

امام جمعه موقت ملایر گفت: جنگ در یمن خط مقدم جنگ آمریکا برای حفظ منافع خود و مقابله با جریان بیداری اسلامی، حزب الله و جبهه مقاومت سوریه است.

وی با اشاره به ارسال کمک‌های ایران به یمن و ایجاد شبهه برخی در داخل عنوان کرد: برخی در داخل عنوان می کنند که مگر ما در کشور خود به این کمک ‌ها نیا نداریم و چرا به این کشورها کمک می کنیم.

فاضلیان افزود: این افراد بدانند جدا از مسائل شرعی و قانونی و انسان دوستی اگر ما به اینان کمک نکینم باید با داعش در مرزهای خود بجنگیم و از خاک خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار