نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. خرداد 1394 - 16:02   |   کد مطلب: 15476
امام جمعه ملایر با تبریک روز پاسدار گفت: پاسداری حفظ موقعیت موجود انقلاب نبوده بلکه پاسداری پیشرفت و ترقی روز افزون انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، آیت الله سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره جاهلیت در روز 29 اردیبهشت اظهار کرد:  جاهلیت این زمان جاهلیت مدرن و یک جاهلیت بسیار خطرناک است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا و داعش دشمنان شیعه و سنی نبوده بلکه دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) هستند و باید با تمام توان در مقابل آنها ایستادگی کرد.

امام جمعه ملایر استقامت را از عوامل مهم در پیروزی دانست و بیان کرد: طبق آیات قرآن کریم اگر در برابر دشمنان ایستادگی کرد به پیروزی خواهی رسید در غیر این صورت دشمنان بر شما غالب می شوند.

وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه عنوان کرد: فتح خرمشهر امری عادی نبوده و همانگونه که امام خمینی(ره) فرودند فتح خرمشهر ما فوق طبیعت بوده و خرمشهر را خدا آزاد کرد.

فاضلیان با اشاره به آیات قرآن تاکید کرد: فتح خرمشهر نصر خدا بود و وقتی خدا دید که ایرانیان خواهان استقلال و آزادی هستند به ما کمک کرد.

وی با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار عنوان کرد: پاسداری حفظ موقعیت موجود انقلاب نبوده بلکه  پاسداری پیشرفت و ترقی روز افزون انقلاب  است.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به تولد امام حسین(ع) در روز سوم شعبان عنوان کرد: دو نفر در عالم سفینه نجات مومنان هستند و آن دو نفر امام حسین(ع) و امام زمان(عج) هستند.

وی با تبریک میلاد حضرت ابوالفغضل(ع) و امام سجاد(ع) عنوان کرد: زنان و دختران در جامعه و خیابان‌ها حجاب خود را رعایت کنند  و از بد حجابی بپرهیزند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار