نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1394 - 10:25   |   کد مطلب: 15453
مدیر روابط عمومی فرمانداری ملایر گفت: مدیران روابط عمومی به تنهایی نمی‌توانند مخاطب را شناسایی کرده و برای این کار نیاز به رسانه‌ها دارند.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، مسعود باقری در آیین نکوداشت مدیران  روابط عمومی برتر ادارات ملایر در دانشگاه ملی ملایر با اشاره به مهمترین وظایف مدیران روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی ادارت سه وظیفه برون سازمانی، درون سازمانی و بین سازمانی دارند.

وی افزود: در بحث برون سازمانی مدیران روابط عمومی به تنهایی نمی‌توانند مخاطب را شناسایی کرده و برای این کار نیاز به رسانه‌ها دارند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ملایر با اشاره به نیاز متقابل رسانه ها به روابط عمومی  عنوان کرد: مدیران روابط عمومی با رسانه‌ها در کنار هم بوده و مکمل یکدیگرند.

وی اطلاع رسانی را یکی از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و بیان کرد: عده‌ای رسانه‌ها را در مقابل مسئولان روابط عمومی میدانند اما رسانه‌ها در کنار مسئولان روابط عمومی قرار دارند.

باقری با اشاره به گلایه‌های خبرنگاران نسبت به مسئولان روابط عمومی عنوان کرد: برخی از مدیران با رسانه‌ها تعامل نداشته که باعث گلایه رسانه‌ها شده است.

وی عدم انتقاد پذیری، همکاری با یک رسانه خاص و عدم بازپداخت بدهی به رسانه‌ها را از دیگر گلایه‌های خبرنگاران  عنوان و بیان کرد: مدیران با تعامل با رسانه ها کاردکرد و امور خدمات دولت را به رسانه‌ها بیان کنند و بیان این خدمات به بیان خدمات نظام باز می‌گردد.

در این مراسم دوتن از خبرنگاران ملایر به نمایندگی از رسانه‌ها انتقادها و گلایه‌های خبرنگاران به مسئولان روابط عمومی ادارت را بیان کردند.

این خبرنگاران عدم تعامل با خبرنگاران، عدم پاسخگویی به موقع، تداخل جلسات، کار با یک رسانه خاص، عدم باز پرداخت به موقع هزینه‌های رسانه ها‌، عدم اطلاع رسانی به موقع برای حضور در جلسات، در دسترس نبودن برخی مدیران و انتشار اخبار سوخته را از انتقادات عمده خبرنگارن اعلام کردند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار