نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1394 - 10:05   |   کد مطلب: 15452
در آیین نکوداشت روز روابط عمومی از مدیران روابط عمومی برتر ادارات ملایر در دانشگاه ملی ملایر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، به مناسبت روز ارتباطات و روز روابط عمومی، آیین نکوداشت مدیران  روابط عمومی برتر ادارات ملایر در دانشگاه ملی ملایر برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و مدیران روابط عمومی  ادارت ملایر برگزار شد و در پایان از شش نفر از مدیران روابط عمومی برتر ادارات تجلیل شد.

مصطفی آزاد بخت در این آیین روابط عمومی را آکنده با هنر و هنرمندی دانست و اظهار کرد: روایت فتح یکی از بزرگترین کارهای روابط عمومی در کشور است.

وی افزود: یکی از غفلت‌های ما عدم ثبت رزم رزمندگان دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی بود که سید شهیدان اهل قلم با ساخت روایت فتح به زیبایی و همراه با اخلاص ایثار رزمندگان را به تصویر کشبد.

فرماندار ملایر مسئولان روابط عمومی را محور تبلیغ ادارت دانست و بیان کرد: در انقلاب اسلامی ایران محور اصلی آرمان‌ها و ارزش‌ها بوده و مدیران روابط عمومی نیز باید همین محور را دنبال کنند.

بهمن حیاتی نیز در این مراسم  نقش مدیران روابط عمومی را در ادارت بسیار موثر دانست و بیان کرد: مدیرن روابط عمومی در ادارت دو وظیفه درون سازمانی و برون سازمانی دارند.

وی افزود: روشن کردن امور برای کارکنان ادارات در دورن سازمان و توضیح مسائل و کارهای ادارت برای مردم از وظایف برون سازمانی این مسئولان است.

* اقتدار گرایی مدیر ز آفات مه روابط عمومی است

رئیس دانشگاه ملایر گفت: مرزی بین روابط عمومی و اصحاب رسانه نبوده و روابط عمومی موفق‌تر است که بتواند از ابزار رسانه به خوبی استفاده کند.

وی با اشاره به آفات روابط عمومی عنوان کرد: یک از آفت ‌های مهم در روابط عمومی اقتدار گرایی مدیر بوده که اجازه فعالیت به مدیرروابط عمومی را نمی دهد.

حیاتی رواج ارادت سالاری به جای شایسته سالاری، نگاه ابزاری به مدیر روابط عمومی و بیگانگی سازمانی و عدم اطلاع از نقش روابط عمومی را از دیگر آفات روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی یک علم و هنر بوده و به مدیران توصیه می‎کنم که در انتخاب مدیران روابط عمومی دقت نظر را داشته باشند.

در پایان این مراسم مسعود باقری روابط عمومی فرمانداری، مسعود سبزواری روابط عمومی شهرداری ، هاشم باقری روابط عمومی آموزش و پرورش، مهران ترکمان روابط عمومی دانشگاه آزاد،مجتبی شیراوند روابط عمومی بیمارستان دکتر غرضی، مهدی قبولی روابط عمومی دانشگاه ملی  و سرهنگ دولت آبادی روابط عمومی نیروی انتظمی به عنوان برترین مدیران روابط عمومی ملایر انتخاب شدند.

 انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار