نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. ارديبهشت 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 15443
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
برگزاری مسابقات کشتی انتخابی استان در ملایر
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی- ورزشی این اداره در هفته جوان و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مسابقات انتخابی کشتی استان در روز اول خرداد ماه به میزبانی خانه کشتی ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری ها، مهدی رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ورزشی این اداره در هفته جوان اظهار داشت: به همت اداره ورزش، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی شهرستان جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در روز نهم خرداد ماه به مناسبت روز جوان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار نخبگان با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده نخبه شهید جوان جعفری و برگزاری مسابقه موتورسواری استانی در بام ملایر از مهمترین برنامه‌های اداره ورزش ملایر در این هفته است.

رضایی همچنین با اشاره به برنامه‌های این اداره برای سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: صعود کوهنوردان به کوه گرمه شهرستان، برگزاری مسابقه سوارکاری در تپه نوشیجان، همایش اسکیت، بازدید از خانواده شهدا و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان از جمله برنامه‌های اداره در این ایام است.

وی برگزاری مسابقات باشگاهی کاراته بانوان، محفل انس با قرآن، مراسم راویان فتح، برپایی همایش مضرات ماهواره و چالش‌های آن و انجام ورزش صبحگاهی در پارک سیفیه را از دیگر برنامه‌های این اداره در این ایام دانست و گفت: مسابقات انتخابی کشتی استان نیز در روز اول خرداده ماه به میزبانی خانه کشتی ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار