پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

27. ارديبهشت 1394 - 16:03   |   کد مطلب: 15440
گفت: 53 خیر مدرسه ساز ملایری بیش از 78 پروژه خیریه را درشهرستان ملایر انجام داده اند که این پروژه‎ها یک سوم از کل پروژه های استان همدان است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‎ها علی فراهانی در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ملایر با اشاره به خدمات خیرین مدرسه ساز در ملایر عنوان کرد: در شهرستان ملایر بیش از 53 خیر مدرسه ساز فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این 53 خیر بیش از 78 پروژه خیریه را درشهرستان ملایر انجام داده اند که این پروژه‎ها یک سوم از کل پروژه های استان همدان است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز شهرستان ملایر از پیشگامان مدرسه سازی در کشور بوده و در سال‌های آینده  شهرستان ملایر از رتبه‎های برتر مدرسه سازی در کشور خواهد بود.

وی مهمترین ثروت را دانایی برشمرد و بیان کرد: همه ما در مقابل جامعه مسئول هستیم و هر کدام وظیفه ای داریم و باید به آن وظیفه عمل کنیم.

فراهانی گفت: ما برای دستیابی به استقلال و آزادی و عزت و اقتدار هرچه بیشتر کشور نیاز به دانایی داریم و برای این کار باید هر چه بیشتر مدارس را بزرگتر و خانه‌هایمان را کوچکتر کنیم.

وی گفت: ستاد بانوان شهرستان ملایر نیز در کنار خیرین مدرسه ساز ملایر فعال بوده و اقدامات موثری را در ارتقای فرهنگ و آموزش شهر دارند.

محمد قاسم عبدلی در این مراسم نیز عنوان کرد: در شهرستان ملایر 50 گروه کوچک و بزرگ خیر وجود دارد که متناسب با نیاز مردم، فقر، ازدواج، تحصیل، سلامت و مدرسه سازی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: نسل جوان امروز جامعه نسل بسیار پاکی بوده و همه باید کمک کنند که در گرداب‌های موجود در جامعه گرفتار نشوند.

معاون سیاسی فرماندار ملایر از خیران درخواست حضور در مسائل فرهنگی کرد و افزود: خیران می توانند با کمک در راستای مسائل فرهنگی نقشی مهم در نجات جوانان از گرداب‎های فساد داشته باشند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار