نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. ارديبهشت 1394 - 19:50   |   کد مطلب: 15429
رئیس اداره ورزش ملایر در گفت‌وگو با ملایری ها؛
مجموعه ورزشی خیرساز گوراب افتتاح شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: آقای توکلی خیر گورابی مجموعه ورزشی روستای گوراب را در سه سالن چند منظوره، استخر، سالن زورخانه و سالن بدنسازی ساخته است و تحویل اداره ورزش و جوانان ملایر نموده است.

مهدی رضایی درگفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جشنوراه بازی‌های بومی محلی در روستای گوراب ملایر اظهار کرد: این جشنواره با هدف توسعه ورزش در روستاها و تشویق جوانان روستا به ورزش برگزار شد.

وی گفت: افتتاح سالن چند منظوره روستای گوراب که توسط آقای توکلی خیر این روستا ساخته شده را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: آقای توکلی خیر گورابی مجموعه ورزشی روستای گوراب را در سه سالن چند منظوره، استخرو سالن زورخانه و سالن بدنسازی ساخته است و تحویل اداره ورزش و  جوانان ملایر نموده است.

وی با اشاره به ساخت اولین زورخانه روستایی کشور در گوراب افزود: سالن زورخانه این مجموعه اولین سالن باستانی روستایی کشور و بزرگترین  گود زورخانه غرب کشور است.

رضایی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی روستایی عشایری عنوان کرد: این جشنواره با حضور تیم‌های نهاوند، تویسرکان و تیم‌های منتخب بخش‌های مختلف ملایر برگزار شد.

وی گفت: در این جشنواره بیش از 120 ورزشکار در رشته‌های فوتسال، والیبال، دال پلان، کشتی و طناب کشی به رقابت  پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر اجرای شعار مقام معظم رهبری را یکی دیگر از اهداف این جشنواره بیان کرد و افزود: این جشنواره در راستای اجرای تحصیل، تهذیب و ورزش برگزار شد.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار