نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1394 - 15:44   |   کد مطلب: 15422
امام جمعه موقت ملایر گفت: : همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره کنندگان ما نباید فریب چراغ سبزهای آمریکا را بخورند چرا که آمریکایی ها با دادن این چراغ سبزها به فکر منافع خودشان هستند.

 به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله مقدسیان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ملایر با تبریک فرا رسیدن بعثت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: خدای متعال با مبعوث کردن پیامبر اعظم(ص) به بشریت، مومنان و مسلمین عزت  دنیا و آخرت را عطا کرد.

وی افزود: خداوند انسانها را غرق در نعمات خود کرده و برای هیچ یک از این نعمات منتی بر انسان ها نگذاشته است اما مبعوث کردن پیغمبر (ص) را منتی بر انسان ها نامیده است .

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به عظمت بالای شب مبعث پیامبر(ص) عنوان کرد: ماه رجب و شعبان ماه های با عظمتی بوده و انسان ها باید در این دو ماه خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان  آماده کنند.

وی با اشاره به داستان بعثت پیامبر در غار حراء عنوان کرد: پیامبر(ص) با مبعوث شدن مردم زمان را از جهالت و نادانی، جنگ و خونریزی و غارت و زنده به گور کردن دختران نجات داد.

مقدسیان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا و بیانات مقام معظم رهبری درباره مذاکرات بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره کنندگان ما نباید فریب چراغ سبزهای آمریکا را بخورند چرا که آمریکایی ها با دادن این چراغ سبزها به فکر منافع خودشان هستند.

وی افزود: آمریکا با اسلام و دین دشمنی دارد و انرژی هسته ای بهانه ای بیش برای سران این کشور نیست چرا که آمریکا  قبل از اینکه  ایران انرژی هسته ای داشته باشد با ایران دشمنی داشته است.

امام جمعه موقت ملایر گقت: چه کسی صدام را جلو انداخته و جنگ تحمیلی را بر علیه ایران برقرار کرد، مگر کسی جز آمریکا از صدام حمایت می کرد و بسیاری از جوانان ما را در این جنگ تحمیلی به شهادت رساند.

وی افزود: مذاکره کنندگان ما مراقب باشند و چرا که آمریکا در این مذاکرات منافع خودش را در نظر دارد و نیز سعی در حفظ منافع اسرائیل دارد.

مقدسیان با اشاره به اقدامات جناتکارانه آل سعود در یمن عنوان کرد: وهابیت مسلکی است که انگلیسی ها برای منافع خودشان در عربستان به پا کردند.

وی افز.د: خاندان آل سعود که خود را خادم حرمین می نامند خادم حرمین نبوده بلکه خادم اسرائیل و آمریکا هستند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار