نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. ارديبهشت 1394 - 19:04   |   کد مطلب: 15402
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: از ابتدای راه اندازی مجمع خیرین سلامت ملایر، خیرین حوزه سلامت بیش از 15 میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کرده و شش پروژه بهداشتی و درمانی با توجه به نیاز ضروری ملایر احداث و راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، عباس آذر همایون صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به اقدامات مجمع خیرین ملایر اظهار کرد: مجمع خیرین ملایر از 30 ماه پیش کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 100 نف عضو این مجمع هستند.

وی افزود: احداث بخش همودیالیز 32 تخته توسط خیر معراجی فر، تکمیل بخش آی سی یو 10 تخته توسط برادران سعیدپورو وقف دو دستگاه فتوتراپی نوزادان توسط شادوران مهدی جوادی بخشی از کمک‌های خیرین سلامت در ملایر است.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: بازسازی بخش های داخلی زنان و مردان 32 تخته در بیمارستان امام حسین(ع) توسط حاجیه خانم فرخ مظاهری و حاج حسن هندی، خریداری سه تخت بستری برای بخش مراقبت های ویژه توسط دکتر مرضیه موسوی و دکتر منصور جلالی، اهدای سه دستگاه تخت مراقبت های ویژه توسط شادوران حاج حسین فرخی و هدای ساختمان مجمع خیرین سلامت ملایر توسط حاج صفر بیات از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت ملایر است.

وی ملایر از شهرهای برتر فعالیت خیرین سلامت در استان خواند و بیان کرد: به منظور استفاده درست کمک‌های  خیرین در حوزه بهداشت و درمان   تمامی نیازمندی‌های شهرها و روستاهای ملایر شناخته شده است.

وی گفت: از ابتدای راه اندازی این مجمع در ملایر، خیرین حوزه سلامت بیش از 15 میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند و تاکنون شش پروژه بهداشتی و درمانی با توجه به نیاز ضروری ملایر احداث و راه اندازی شده است.

آذر همایون بااشاره به اقدامات جدیدخیرین ملایر عنوان کرد: ساخت اورژانس ملایر توسط اداره اوقاف و بازسازی بخش 12 تخته مراقبت های قلبی بیمارستان امام حسین(ع) با کمک خیر ملایری حاج علی میرزایی از اقدامات  در حال اجرای این مجمع است.

وی با اشاره به مهمترین نیازهای حوزه بهداشت و درمان ملایر بیان کرد: احداث همراه سرا، خرید تجهیزات پزشکی، دستگاه آنژیوگرافی قلب، احداث بیمارستان روانی، تامین زمین برای ساخت پایگاه فوریت های پزشکی در محدوده میدان استقلال و تعمیرات و دیوار کشی خانه های بهداشت روستایی از جمله نیازهای شهرستان ملایر است.

وی افزود: در راستای کمک به بیماران بی بضاعت نیز با انجمن هایی چون ام اس، هموفیلی، تالاسمی و مرکز رادیوتراپی مهدیه همدان رایزنی و همکاری های لازم صورت گرفته و علاوه بر این، اگر امکانات درمانی در استان هم وجود نداشته باشد، بیماران بی بضاعت به مراکز دولتی در تهران و سایر استان ها معرفی می شوند.

دبیر مجمع خیرین سلامت ملایر در این نشست گفت: 104 خانه بهداشت و 27 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی نیازمند تعمیرات و دیوارکشی بوده  که خیرین سلامت ملایر می توانند به این مراکز کمک کنند.

وی افزود: تامین زمین و ساخت بنای پایگاه فوریت ها پزشکی در  در میدان استقلال و کمک به خرید  دستگاه‌های سونوگرافی و آندوسکوپی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر از دیگر مواردی است که کمک خیرین سلامت را می طلبد.

ترکاشوند گفت: با توجه به تمهیدات امسال وزارت بهداشت و درمان در خریداری تجهیزات پزشکی، خرید یک دستگاه ویدئو آندوسکوپ با یک تخت و یک دستگاه بیهوشی در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در خرید آندوسکوپی برای بیمارستان امام حسین(ع) به مراحل خوبی رسیده ایم، اما برای خرید سونوگرافی اقدامات ما هنوز نتیجه بخش نبوده و امیدوار هستیم که در شش ماهه امسال بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

ترکاشوند افزود: با کمک خیرین درمانگاه ازناو، جوراب و جوکار احداث، بازسازی و تعمیر خواهد شد و نیاز است خیرین در سایر بخش ها چون ساخت پایگاه بهداشتی در مناطق مختلف شهر، احداث درمانگاه بیمارستان مهر، خرید تجهیزات پزشکی و احداث سردخانه بیمارستان امام حسین(ع) نیز ما را یاری کنند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار