نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1394 - 21:52   |   کد مطلب: 15360
یکی از اساتید حوزه و دانشگاه خطاب به مردم یمن گفت: امروز چشم همه مظلومان منطقه به شماست که به دل‌های ما امید دادید و بزرگ‌ترین امتیاز‌تان ایمان خالص، سلحشوری و فقدان سیاستمداران سازشکار است.

به گزارش ملایری ها، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه بعدازظهر امروز در جمع راهپیمایان تهرانی که در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات عربستان سعودی در میدان فلسطین تهران تجمع کرده بودند، با اشاره به اینکه حدود 100 سال است که صهیونیست‌ها مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند، گفت: اکنون که با آخرین نوع از جنایات صهیونیست‌های اسلام‌ستیز مواجه‌ایم دوران حیات آنان به پایان رسیده است.

وی با تأکید براینکه تمام گرفتاری‌های مردم لبنان، عراق، بحرین و یمن زیر سر صهیونیست‌ها است، یادآور شد:‌ ما گرفتاری‌های مردم اروپا و آمریکا را نیز زیر سر ثروتمندان صهیونیست می‌دانیم.

پناهیان با دادن این وعده که پس از نجات مردم منطقه از زیر ستم صهیونیست‌ها مردم اروپا و آمریکا را هم از شر آنان نجات خواهیم داد، گفت: مردم اروپا و آمریکا بیش از همه زیر یوغ صهیونیست‌ها قرار داشته و راه چاره ندارند.

وی در ادامه با تصریح بر این نکته که دیگر شکی نمانده که آل سعود همان آل یهود است، بیان داشت: خانه کعبه سال‌ها است که در غصب صهیونیست‌ها قرار دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آل سعود با تجاوز به یمن گور خود را در این کشور کنده‌ است، گفت: زمانی صهیونیست‌ها که تصور می‌کردند لبنان محل خوش‌نشینی است به این کشور حمله کردند اما مشت محکمی از مردم لبنان دریافت کردند. سپس به همراه تکفیری‌ها سعی در غارت سوریه داشتند اما نه در این کشور و نه در عراق به نتیجه نرسیده‌اند و حال به سراغ مردم یمن رفته‌اند.

وی جمله معصوم (ع) که می‌فرماید «خدا دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است» را یادآور شد و اظهار داشت: اگر صهیونیست‌ها و برده‌شان آل سعود در معرض نابودی نبودند ملت یمن را علیه خود نمی‌خروشانند.

پناهیان با ذکر این نکته که ما امروز بیش از آنکه بر سر آل سعود و صهیونیست فریاد بزنیم به مردم یمن مژده فتح و نصرت می‌دهیم خطاب به مردم مظلوم یمن گفت: ما آنگونه که منتظر مهدی (عج) هستیم منتظر یمانی نیز می‌باشیم و اگر تکفیری‌ها مقدمات ظهور سفیانی را فراهم کردند شما نیز مقدمات ظهور یمانی را آماده کرده‌اید.

وی خطاب به مردم یمن ادامه داد: امروز چشم همه مظلومان منطقه به شما است که به دل‌های ما امید دادید و بزرگترین امتیاز‌تان ایمان خالص، سلحشوری و فقدان سیاستمداران سازشکار است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر امام راحل (ره) روزی فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد امروز کربلا آزاد شده است اما نیاز به بال دیگری نیز بود و هیچ‌کش تصور نمی‌کرد که آل سعود خود عامل آزادسازی مکه و مدینه شود.

وی با درخواست از مردم یمن جهت نابودسازی آل سعود - ام الفساد و دشنه فرو رفته بر قلب جهان اسلام - خطاب به آنان افزود: چشم‌ها و دل‌های ما پشت سر شما بوده و یقین داریم که تا فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست.

پناهیان یکی از برکات قیام مردم یمن را سکوت یاوه‌سرایی‌های جریانات سازشکار به ویژه در ایران خواند و گفت: آل سعود اگر ذره‌ای عقل و تدبیر داشت باید به مردم ایران، سوریه و عراق التماس می‌کرد تا شاید اندکی بر عمر حکومتش افزوده شود.

وی مجدد خطاب به مردم یمن بیان داشت: ما در طول 35 سال عمر انقلاب‌مان هیچ‌گاه به اندازه امروز از ثمرات خون شهدای‌مان خشنود نبوده‌ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش پایانی سخنان خود گفت: نگویید چرا ایران به مردم یمن کمک می‌کند چرا که این مردم مقاوم عراق بحرین، سوریه و یمن هستند که به ایران اسلامی کمک کرده و عزت می‌دهند و ما سپاسگزار آنها هستیم که نگذاشتند پرچم مقاومت بر زمین بیفتد.

حجت‌الاسلام پناهیان سخنان خود را با آرزوی آزادی شیخ نمر روحانی مبارز عربستانی که در زندان‌های آل سعود به سر برده و به اعدام محکوم شده است به پایان رسید.

انتهای پیام/ط

دیدگاه شما

آخرین اخبار