نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1394 - 21:34   |   کد مطلب: 15355
سرمربی تیم ملی والیبال ۱۷ بازیکن را برای سفر به فنلاند و برگزاری سه دیدار دوستانه در این کشور انتخاب کرد.

به گزارش ملایری ها به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال برای برگزاری چند دیدار دوستانه بامداد یکشنبه تهران را به مقصد فنلاند ترک می کند.

اسلوبودان کواچ برای این اردو و سه مسابقه دوستانه با تیم ملی فنلاند ۱۷ بازیکن را انتخاب کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:

شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، میرسعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، عبدالرضا علیزاده، میکائیل تاجر، رضا عابدینی و محمد حسن صنوبری.

تیم ملی والیبال ایران بعد از کشور فنلاند عازم جمهوری چک می شود تا در مدت حضور در این کشور دو مسابقه تدارکاتی با ملی پوشان والیبال این کشور نیز برگزار کنند. وقتی تیم ملی در پراگ پایتخت جمهوری چک بسر می برد، محمد جواد معنوی نژاد و پوریا فیاضی که تیم ملی زیر ۲۳ سال را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کنند، از میانمار به این کشور می روند و تعداد بازیکنان تیم ایران به ۱۹ بازیکن در جمهوری چک خواهد رسید.

پس از پایان اردوی جمهوری چک چهار بازیکن به ایران بازخواهند گشت و تیم ملی به همراه ۱۵ بازیکن راهی آمریکا می شود تا در هفته نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف قهرمان این رقابت ها بروند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی، چورا، رحمان محمدی راد و گوسا (مربیان)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری (آنالیزور)، کارلو ساتی (مربی بدنساز) وعلیرضا پیشیاره (ماساژور) تیم ملی والیبال را در این سفر همراهی می کنند.

لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۵ در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک این رقابت ها با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار