نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. ارديبهشت 1394 - 0:00   |   کد مطلب: 15347
Telegram تلگرام نام مسنجر قدرتمند و بسیار امن می باشد که کمپانی سازنده جدیدا نسخه ویندوز ان را عرضه کرده است ،

Telegram تلگرام نام مسنجر قدرتمند و بسیار امن می باشد که کمپانی سازنده جدیدا نسخه ویندوز ان را عرضه کرده است ، رد و بدل کردن پیام ها در این مسنجر بسیار امن می باشد و بدون نگرانی از سرقت اطلاعات و رهگیری داده ها می توانید به چت با دوستان خود بپردازید. تمرکز بر روی امنیت، باعث می شود تمامی اطلاعات شما رمزگذاری شود و در فضای ابری ذخیره شوند بدین صورت تمامی کاربران از سراسر دنیا قابلیت چت با این ابزار را دارا می باشند.

این مسنجر در تمامی پلفتروم ها نظیر تلگرام برای اندروید ، آیفون ، مک ، لینوکس و ویندوزفون ارائه شده است و می تواند جایگزین مناسبی برای سایر مسنجرها نظیر واتس اپ باشد که صرفا برای گوشی های همراه ارئه شده است ، می باشد.

توسط نسخه دسکتاپ قادر به اشتراک فایل نیز خواهید بود ، نرم افزار بعد از نصب لیست مخاطبین و شیوه های ارتباط را پیشنهاد می دهد ، در هنگام نصب نرم افزار از شما یک نام و شماره معتبر برای ارسال کد امنتی را درخواست می کند.

توسط نرم افزار قادر به ایجاد گروه هایی با بیش از 200 نفر از لیست تماس خود می باشید و می توانیئد پیام خودتان را به بیش از 100 نفر از گروه همزمان ارسال کنید. نرم افزار به محض هر نوع پیام شما را با اعلان باخبر می کند و همچنین قادر به ارسال اسناد، آرشیو، فایل های موسیقی یا عکس به دوستان خود خواهید بود. مجموعه ای از شکلبک های زیبا برای ارسال نیز داخل نرم افزار وجود دارند.

نرم افزار بسیار امن و محافظت شده می باشد و شما قادر به ارسال پیام برای دوستان خود که نرم افزار را روی گوشی نیز نصب کرده اند خواهید بود. این ابزار قابلیت نصب روی ویندوزهای XP / Vista / 7 / 8 را دارا می باشد.

 

 

 

دانلود دانلود فایل با لینک مستقیم
آموزش نرم افزارآموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com
حجم فایلحجم فایل:11 مگابایت

دیدگاه‌ها

عالیههههههههههههههههههههههههههه
ممنون از سایت خوبتون
awliiii kheyli khobeeee
عالی
عالی

دیدگاه شما

آخرین اخبار