نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. ارديبهشت 1394 - 19:56   |   کد مطلب: 15338
تیم ملی فوتبال ژاپن بدشانس است که بازی برابر تیم نچندان قدرتمند افغانستان را برابر 100 هزار هوادار این کشور در ورزشگاه آزادی برگزار کند. این درحالی است که بزرگترین ورزشگاه کابل 8 هزار نفر گنجایش دارد.
شهریور سخت ژاپن در تهران/حمله 100 هزار هوادار افغانستانی به شاگردان خلیل هوجیچ در آزادی!

خبرورزشی نوشت: پیش از قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 آسیا، رایزنی‌هایی برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و ژاپن برگزار شده بود که براساس آن قرار بود

در صورت همگروهي ايران با تيمي از شرق آسيا، تيم ملي كشورمان در سفر به اين منطقه در ديداري تداركاتي مهمان ژاپني‌ها باشد اما پس از قرعه‌كشي و عدم همگروهي ايران با تيمي از شرق قاره، اين ديدار منتفي شد اما در عين حال همگروهي ژاپن با افغانستان و سوريه و ميزباني ايران از ديدارهاي خانگي اين دو تيم باعث شد ژاپني‌ها دو سفر پياپي به تهران را در برنامه خود قرار دهند.

ژاپني‌ها ابتدا 17 شهريور در استاديوم آزادي تهران مهمان افغانستان خواهند بود و سپس 16 مهر در تهران مهمان سوريه خواهند بود كه همين موضوع باعث شد رايزني‌ها براي رويارويي دوستانه ايران و ژاپن البته اين بار به ميزباني ايران بار ديگر از سر گرفته شود.

فدراسيون فوتبال اعلام كرده مذاكرات با طرف ژاپني براي برگزاري اين ديدار آغاز شده و در صورت موافقت ژاپني‌ها، هجدهمين رويارويي دو تيم اواخر تابستان يا اوائل پاييز برگزار خواهد شد. آخرين رويارويي دو تيم 18 سال پيش برگزار شد اما طي 17 رويارويي ايران و ژاپن تاكنون 7 پيروزي سهم ايران و 5 پيروزي سهم ژاپن بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار