نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. ارديبهشت 1394 - 19:47   |   کد مطلب: 15336
سردار نقدی در گفتگوی اختصاصی با اروم نیوز از برنامه های گسترده سازمان بسیج مستضعفین برای همدلی و همزبانی با دولت خبر داد.

به گزارش ملایری ها سردار محمدرضا نقدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: امسال برنامه‌های بسیج بر پایه همدلی و همزبانی برنامه ریزی شده و امیدواریم مردم عزیز و بسیج هم این همدلی و همزبانی را به نمایش بگذارند.

 سردار نقدی افزود: بسیج در تلاش است تا به عنوان بازویی توانمند در کنار دولت در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب بکوشد، برای همین امسال بسیج برنامه‌های گسترده‌ای برای همدلی و همزبانی با دولت دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش بسیج در محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: فعالیت بسیج در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف کشور سبب آبادانی و افزایش اشتغال شده است.

سردار نقدی گفت: در دو سال گذشته بسیج در عرصه اجرای پروژه‌های اقتصادی به خوبی وارد میدان شده و توانسته در عمل، با اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در زمینه توسعه صنایع تبدیلی، کوچک و خانگی فعالیت‌های مطلوبی را انجام دهد.

در دو سال گذشته ۱۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شده است

وی افزود: سازمان بسیج به ویژه بسیج سازندگی در زمینه اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در تولید مواد غذایی موفق عمل کرده و الگوی خوبی برای سایر بخش‌ها محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محور مدیریت فعالیت‌های پروژه‌های اقتصادی را بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: احداث خانه‌های بهداشت، درختکاری و توسعه طرح‌های حفاظت از محیط زیست از نمونه برنامه‌های اجرا شده است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته، هزاران واحد تولیدی در کشور افتتاح شده که زمینه ایجاد ۱۰۰ هزار شغل را ایجاد کرده است.

وی از رصد پروژه‌های اجرا شده توسط بسیج خبر داد و افزود: برای پایداری و اجرای پروژه‌های با کیفیت و مدیریت مناسب، این نظارت به صورت دقیق انجام می‌گیرد. سازمان بسیج به سمتی می‌رود که هر خانه یک کارخانه باشد.

 

اختتامیه کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد با پیام مقام معظم رهبری

سردار نقدی در بخش دیگری از گفتگوی خود با اروم نیوز، به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در کشور، برنامه‌های مختلفی در این زمینه انجام شده که برگزاری کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد نیز در این راستاست و اختتامیه آن با پیام مقام معظم رهبری در سنندج برگزار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از امکان اتصال شبکه ملی مهاباد به شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: از دهه ۶۰ با فعالیت‌های این مرکز آشنا هستم و این موضوع را به آقای سرافراز (رئیس صدا و سیما) در میان می‌گذارم.

رسانه نقش محوری در جنگ نرم دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور رسانه‌ها را در جنگ نرم مهم ارزیابی کرد و گفت: در جنگ نرم، رسانه اهمیت بالایی دارد. گاهی کار‌شناسان، جنگ نرم را به "جنگ رسانه" تعبیر می‌کنند؛ این موضوع مهم است و رسانه واقعا نقش محوری دارد اما نباید در جنگ نرم فقط به رسانه توجه شود چرا که عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند.

سردار نقدی گفت: امروز جنگ دیگر توپخانه، موشک و بمب شیمیایی نیست و با همین ابزار رسانه، دشمنان با راه اندازی شبکه‌های مختلف علیه ارزش‌های ایرانی و اسلامی تبلیغ می‌کنند و ۹۰ شبکه رادیویی و صد‌ها شبکه تلویزیونی روبروی ملت ایران ایستاده و در این زمینه فعالت می‌کنند.

پایان پیام/د

دیدگاه شما

آخرین اخبار