نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. ارديبهشت 1394 - 12:21   |   کد مطلب: 15333
امام جمعه موقت ملایر گفت: موضع گیری قاطعانه مقام معظم رهبری دربرابر تهدیدهای آمریکا مایه سرافرازی نه تنها مسلمانان جهان بلکه مایه سرافرازی تمام انسان‌های آزاده جهان است.
موضع گیری قاطعانه رهبری مایه سرافرازی تمام انسان‌های آزاده جهان است

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان صبح امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی ملایر در سال 94 با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان کشور اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان کشور درهمه زمینه ها بسیار موثر و قابل تامل بود.

وی افزود: موضع گیری قاطعانه مقام معظم رهبری دربرابر تهدیدهای آمریکا مایه سرافرازی نه تنها مسلمانان جهان بلکه مایه سرافرازی تمام انسان‌های آزاده جهان است.

امام جمعه موقت ملایر بیان کرد: آمریکا باید بداند همانگونه که رهبر گرامی ایران فرمودند امروز دیگر دوران بزن و در رو بسر آمده است و اگر کسی جرات تعرض به ایران را کند حتما گرفتار و اسیر خواهد شد.

وی سخنان مقام معظم رهبری را مایه غرور و افتخار دانست و عنوان کرد: فردا در 770 نقطه از سراسر کشور شاهد راهپیمایی عظیم مردم در حمایت از یمن خواهیم بود و به پیروی از کل کشور در ملایر هم این راهپیمایی در چهار نقطه از شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

احمد آریایی نژاد در این جلسه با گرامی داشت ایام ماه رجب اظهار کرد: فرهنگ یکی از مسائل مهم جامعه بوده و باید هر چه بیشتر در این زمینه فعالیت کرد.

وی با اشاره به شکاف موجود بین فرهنگ ایرانی اسلامی و فرهنگ جامعه افزود: باید با برنامه ریزی‌ها و اقدامات موثر این شکاف موجود را کم کنیم و همچون دروران دفاع مقدس که مردم جامعه تبعیض‌ها و اختلافات کمتری در جمعه شاهد بودند فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ ایران اسلامی سوق دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کردک در حال حاضر در کشور مسائل اقتصادی و سیاسی جای مسائل فرهنگی را در کشور گرفته است و اگر در جامعه به همین روال پیش برود مسئله فرهنگ با آسیب مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار