نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. ارديبهشت 1394 - 13:39   |   کد مطلب: 15328
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همایش بزرگ کوهپیمایی با حضور 250 کوهنورد از سراسر استان همدان جمعه 18 اردیبهشت ماه در ملایر برگزار می‌شود.
برگزاری همایش کوهپیمایی سر اسری استان همدان در ملایر

به گزارش پایگاه خبری ملایری‎ها، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی کوهنوردان استان همدان در ملایر اظهار کرد: همایش بزرگ کوهپیمایی با حضور 250 کوهنورد  از سراسر استان همدان  جمعه 18 اردیبهشت ماه در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محل برگزاری این همایش عنوان کرد: کوهنوردان در این همایش ضمن عبور از مناظر طبیعی ملایر به قله کوه لشگردر صعود می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: روز قبل از برگزاری این همایش از مربیان و پیشکسوتان کوهنودی ملایر تجلیل و تقدیر می‌شود.

وی از نائب قهرمانی تیم تکواندو امام علی(ع) ملایر در مسابقات قهرمانی استان خبر داد و بیان کرد: تیم تکواندو امام علی(ع) نونهالان ملایر در مسابقات انتخابی و قهرمانی استان همدان با درخششتکواندوکاران ملایری به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

رضایی افزود: در این مسابقات 50 تکواندوکار از شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند، بهار، اسد آباد، کبودرآهنگ در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به مدال آوران تیم ملایر در این مسابقات اظهار کرد: مهدی علی کرمی، محسن تقی زاده و حسین جانجانی مقام اول و دانیال بدر منیر مقام دوم و محمد رضا الوند مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: در پایان مسابقات تکواندو قهرمانی استان همدان تین بهار مقام اول و تیم الماس بتن همدان موفق به کسب مقام سوم این رقابت ها شدند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار