نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. ارديبهشت 1394 - 12:08   |   کد مطلب: 15326
فرماندار ویژه ملایر گفت: دغدغه شوراهای اسلامی شهر و روستا باید خدمت به مردم باشد و نباید از مسوولیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم غافل شویم
دغدغه اصلی شوراهای اسلامی باید خدمت به مردم باشد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها به نقل از ایرنا مصطفی آزادبخت روز سه شنبه در همایش شوراهای اسلامی شهرستان ملایر در سینما بهمن این شهر افزود: نگاه در عرصه جمهوری اسلامی باید نگاه آرمانی باشد و در هر پست و مقام و موقعیتی باید آرمان های نظام مد نظر ما باشد.

وی خطاب به شوراهای اسلامی و دهیاران تاکید کرد: اگر هدف شما تنها خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و آرمان های نظام باشد، می توانید مسیر را خوب تشخیص داده و آن زمان خدمتگزاری معنا پیدا می کند.

وی اظهار داشت: زمانی می توانیم به مردم خدمت کنیم که از منیت ها، خودخواهی ها و نفس خویش بگذریم، در این صورت است که می توانیم برای مردم و جامعه اثرگذار باشیم.

آزادبخت وجود وحدت، همدلی و وفاق در این شهرستان را ابزاری مهم برای رشد و توسعه دانست و افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی از غنای بالای فرهنگی برخوردار هستیم که باید بتوانیم از این فرهنگ اسلامی به گذشت، نوع دوستی و ایثار دسترسی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ملایر نیز دارای خصوصیات، ویژگی ها و فرهنگ بالایی است که این فرهنگ و ظرفیت ها باید در خدمت به مردم تجلی یافته و در راستای توسعه و پیشرفت بکار گیریم.

فرماندار ویژه ملایر بیان داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا که نقش بسیار حساس و ویژه ای دارند و حلقه وصل بین مردم و نظام هستند، هر چه بیشتر می توانند با وحدت و همدلی مردم و دولت را کمک کنند.

آزادبخت خاطرنشان کرد: وجود اختلاف نظرها طبیعی است، اما شوراهای اسلامی باید منافع شهر، روستا و بخش را مد نظر قرار داده و با همراهی و همدلی برای آبادانی تلاش کنند که در این زمان است که می توانیم بگوییم راه شهیدان را ادامه داده ایم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: لازم است از فرصت و موقعیت و حق انتخابی که خداوند به ما داده، بهترین استفاده را ببریم، چراکه این حق مردم که بر گردن ما قرار داده شده است.

علی نعمت چهاردولی تاکید کرد: به دور از هرگونه مسایل فردی و شخصی و برای جلب رضای خداوند، باید در هر موقعیتی درست تصمیم گیری کرده و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم به خصوص روستاییان دریغ نکنیم.

وی بر لزوم برقراری ارتباط و تعامل بیشتر شوراهای اسلامی و دهیاران با مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و اظهار داشت: هیچ کاری به تنهایی انجام پذیر نیست و باید خرد جمعی پشت همه کارها و اقدامات باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار