نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. ارديبهشت 1394 - 12:57   |   کد مطلب: 15308
حجت الاسلام پرندیان در گفت‌وگو با ملایری‌ها؛
1465 نفر در 12 نقطه از ملایر از روز شنبه معتکف می‌شوند
مسئول برگزاری مراسم اعتکاف ملایر گفت: 1465 نفر از مردم شهرستان ملایر برای مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده و از روز شنبه در 12 مسجد مختلف معتکف می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا پرندیان در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری ها با اشاره به پایان ثبت نام مراسم اعتکاف معنوی در ملایر اظهار کرد: 1465 نفر از مردم شهرستان ملایر برای مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده و از روز شنبه در مساجد مورد نظر معتکف می شوند.

 

وی با اشاره به محل‌های برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ملایر عنوان کرد: این مراسم معنوی در 12 مسجد مختلف در شهرستان ملایر برگزار می شود.

 

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف ملایر افزود: مراسم اعتکاف شهر ملایر در پنج محل مختلف و در هفت مسجد از بخش‌ها و شهرهای  شهرستان ملایر برگزار می شود.

 

وی افزود:برای برگزاری  مراسم اعتکاف  شهرستان ملایر مسجد نبی اکرم(ص) برای آقایان و مسجد جامع برای معتکفین خانم در نظر گرفته شده است.

پرندیان افزود: 250 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ملی ملایر و 90 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد ملایرنیز برای این مراسم معنوی ثبت نام کرده اند که در دانشگاه‌های خود معتکف می‌شوند.

 

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف طلاب در روستای جوراب ملایر عنوان کرد: 100 نفر از طلاب ملایر برای مراسم معنوی اعتکاف ملایر ثبت نام کرده اند که در روستای جوراب ملایر معتکف می‌شوند.

 

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف ملایر گفت: مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ملایر از سحرگاه روز شنبه آغاز شده و معتکفین به مدت سه روز اعمال اعتکاف را بجا می‌آورند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار